טור 2015, (כמעט) ללא TT

gadis13

New member
טור 2015, (כמעט) ללא TT

אמנם עדיין אין אישור רשמי (רק מחר בפאריס) אך מסתמן שהטור ללא TT (מלבד 13 קמ פרולוג באוטרכט), אך עם המון קטעים עם סיום פסגה (6), האחרון באלפ דואז, ביום שבת שלפני הסיום בפאריס.
קישור לדיאגרמות עם השוואות לשנים הקודמות

 

ariasdo

New member
TT = להפסד כספי של המארגנים והספונסרים מכיוון ...

שהטור מאוד מבוקש מבחינת צפייה ישירה של צופים לאורכו וגם צפייה דרך השידורים וכו' .

אורך מסלול של טור יומי זה 160-220 ק"מ , הוא עובר דרך כמה כפרים וערים כולם מעוניינים שהטור יעבו דרכם ומוכנים לשלם .

מסלול ארוך עם סיומת ספרינט או סיומת בעליות יוצר יותר עניין מאשר , נג"ש קצר 10-40 ק"מ
כל רוכב מוזנק לבד זה משעמם הכל נראה אותו דבר עבור חתך גדול של הצופים , זה מוריד את % הצפייה באופן כללי .

התמלוגים הכספים הישרים יורדים בגלל שנג"ש נמצא במקום אחד בקטע מוגבל .

המארגנים מעוניינים ליצור מתח שהתחרות תוכרע בעיקר בהרים ובעיקר ע"י רוכבים שהטיפוס זה הצד הדומיננטי , יש הרבה מועמדים אם לא יפלו בדרך .

אריה סדובניק
 

YotamKa

New member
אם היה נכון, היו מוותרים על TT כבר מזמן.

אני תומך בדעתו של אודי.
הצרפתים ב-HIGH מאז הטור האחרון עם שלושה מקומות מששת הראשונים, והם רוצים את הראשון.
אם אתה מוציא את ה-TT, אתה פוגע באופן יחסי בקונטדור ובפרום יותר מאשר בפינו, ופייר רולאן.

מעיון במפה, ישנם שלושה סיומי פסגה באתרי סקי באלפים (אלפ-ד'ואז, לה-טוסויר, פרא-לופ), ושניים בפירנאים (פלאטו-דה-ביי, לה-פייר-סט-מרטין). לא מוצא את השישי, אולי הקיר בבלגיה נחשב? אולי הקיר של ז'אלאבר בסוונים?
 

ariasdo

New member
אם יש גם שילוב אינטרסים זה תמיד טוב לצרפתים בטורים האחרונים

יש משמעות גדולה יותר לנושא הכלכלי ועניין הצפייה וההשלכות מחייבים את המארגנים ליצור התאמות .
בטור האחרון כמות הצופים הישירה לאורך הדרכם גדלה מאוד וזו נראית מגמה עולה בעתיד .

היום בכל התחומים הכל קשור לכסף .

אריה סדובניק
 
למעלה