טיב ההמלצה האקדמית לתואר שני בפסיכולוגיה

טיב ההמלצה האקדמית לתואר שני בפסיכולוגיה

שלום חברים,

עד כמה המלצה אקדמית משחקת תפקיד חשוב בקבלה לתואר השני (קלינית)?

אני בשנה האחרונה לתואר, ואני עושה סדנה שנתית, אשר בסופה אכתוב סמינר. המרצה אמרה שהיא יכולה לתת לי המלצה בסוף השנה, וטיבה יהיה כטיב הציון שלי בסדנה.
האם המלצה כזאת מספקת, או שיש עדיפות ברורה להמלצה בעקבות עבודה במעבדה במסגרת 'מחקר מודרך'? תענוג שויתרתי עליו מתוך עקרון

אשמח להבהרה בעניין
תודה רבה
 
למיטב ידיעתי רוב ההמלצות המחקריות הן

מבוססות סמינר. וזה בסדר. אני בכ"מ כן זומנתי לראיון עם כזו.
זה גם פחות קריטי עבור מגמות טיפוליות (אם זה שונה בין המוסדות והמגמות).
מה שבאמת חשוב הוא מה כותבים עליך...
 
אני לא יודע באיזה אוניברסיטה עשית סמינר

ואיך הוא מתנהל אצליכם, אבל אצלי הסמינר הוא עם עוד 25 סטודנטים.
המרצה אמרה שטיב ההמלצה יהיה כטיב הציון. לא כטיב הסטודנט.

במחקר מודרך יש עבודה עם הממליץ והוא מכיר את הסטודנט ברמה טובה כדי לכתוב המלצה אישית. בסמינר אני פוחד שההמלצה תהיה גנרית במידה מסוימת.

קצת מלחיץ

תודה בכל מקרה =)
 

reakwind

New member
זה גם תלוי בתחום האמת

בביולוגיה שבה יש הרבה עבודה רטובה במעבדה כל הסטודנטים לתארים מתקדמים בכל מעבדה משמשים ככוח עבודה זול
בפסיכולוגיה קוגניטיבית אני מניח שאין יותר מידי עבודה טכנית במעבדה עצמה.
 

Columbina

New member
ברור

אנחנו מדברים על פסיכולוגיה ולכן התייחסתי לפסיכולוגיה
בביולוגיה ומדעים בכלל זה דיי הנורמה אבל משיקולים אחרים.

אגב, ניצול ציני של הסטודנטים ככוח עבודה מתרחש גם בפסיכולוגיה, בכל דסצפלינה. לא רק להרצת ניסויים אלא באופן כללי, לשרת את מטרות החוקר שבדר"כ עוזרי מחקר עושים תמורת תשלום.
 
למעלה