טיול אחרי צבע לסין

יונתןS

New member
טיול אחרי צבע לסין


שלום אורי, אחותי מתכננת נסיעה לחו"ל - טיול אחרי צבא, והיעד שהיא בחרה הוא סין. כשאני השתחררתי נסעתי לדרום אמריקה. כנראה בגלל שמדובר ביעד הרבה יותר זול וזמין.
האם לדעתך סין מתאימה לטיול אחרי צבא? הכוונה בטיול אחרי צבא זה שהעלויות לא יהיו גבוהות מידי (מבחינת לינה ומזון...). האם יש הוסטלים טובים אך גם זולים? האם בחורה משוחחרת יכולה לשהות ביעד הזה למשך תקופה אורכה?
אני מנסה לשכנע אותה שמדובר ביעד פחות מתאים אך היא לא מקבלת את דבריי. היא ממש נעולה על זה. בגלל שלדעתי זה לא הכי מתאים, אמא שלי מאוד נלחצה וחשבתי שזה יהיה רעיון טוב לשמוע את חוות דעתך המקצועית בתור אדם שמבין מאוד בסין. לדעתי, אתה תכריע את הכף!
ממתין לתשובתך.
 

sitvaniyot

New member
בקיץ שעבר הייתי בסין בפעם השניה

הרבה מאד השתנה שם ב 10 השנים האחרונות. היום זו ארץ נקיה ומסודרת וממש כמו לטייל בכל יעד אחר, רק שכרטיסים לרכבות צריך להכין לפחות יומיים מראש (תלוי ביעד ולוח השנה).
אחד מתוך 3 סטודנטים דובר אנגלית מאד טובה. אלו שמתקשים קצת יוציאו את הסמרטפון ויבדקו בתרגומון את המילה. בקיצור, אין בעיה. במקרה של מצוקה הם יתקשרו למי שיודע אנגלית.
יש המון הוסטלים נקיים וטובים וכמובן גם זולים ללינה. אין בעיה למצוא אותם בעזרת tripadvisor.
הבעיה היחידה היא נהגי המוניות שבכניסה העירה כשאתה בא אחרי נסיעה ולא מכיר עוד שום מקום שמפקיעים מחיר לתיירים. אני קראתי לזה "מס כניסה" בהמשך אם קרה שהזדקקתי למונית, לא היתה שום בעיה. לרוב נסעתי בתחבורה ציבורית והסתדרתי בקלות.
אם אחותך חולמת על סין שתסע ותהנה. אם אתם זקוקים לעזרה אשמח לתת טיפים. פנו אלי במסר.
 

יונתןS

New member
תודה!

אני רק חושש שהיא תפסיד חוויה מסוג אחר, כפי שאני חוויתי בדרום אמריקה. אבל באמת הכי כדאי שהיא תלך עם הלב שלה!
שוב תודה
 

sitvaniyot

New member
כל חוויה היא חוויה

ומה שלא חווים היום, הרי החיים עוד לפניה, תמיד יש את הטיול הבא.
 
טיול אחרי צבא לסין

ליונתן שלום רב
ראשית, ברכות לשחרור ואני לוקח על עצמי את כל האחריות בנושא הטיול לסין.
אחרי כל כך הרבה זמן של שהות והדרכה בסין, אני בהחלט יכול להמליץ על טיול למעצמה התרבותית סין. רצוי מאד לשכוח את מה שהעיתונות, הטלוויזיה והרדיו מספרים לנו על סין מאחר והם מושפעים מהתעמולה האמריקאית בנושא...זו ארץ מסודרת, נקיה, האנשים בה מאד לבביים ומקבלי אורחים, ניתן להסתובב חופשי בכל מקום ובתנאי לשמור על הכללים ולא להסתובב במקומות נידחים. אפשר לטייל עם צעירים אחרים הבאים מכל העולם שאותם ניתן לפגוש בגסט האוס הנמצא כמעט בכל עיר או כפר וניתן למצוא שמות וכתובות באינטרנט. חשוב לתאם ולקבל מידע עדכני במקומות השהייה על היעד הבא ודרכי ההגעה אליהם. מערכת הרכבות המהירות מאד מפותחת. ההגעה באוטובוסים למרחקים ארוכים עם הקהל הסיני היא זולה יותר אך אורכת הרבה זמן. רצוי לאכול במסעדות ואף בדוכנים. ניתן להצטייד באוכל בסופר מרקט, מה שמקל מאד על נסיעות ארוכות. אגב, העונות הטובות והמתאימות ביותר הן עונות האביב והסתיו. רצוי להצטייד במטריה קטנה ובמעיל.
מקווה שעזרתי בנושא...
בהצלחה
אורי סומך
 
למעלה