טיול באוסטרליה/ניו זילנד למשך חודשיים וחצי-שלושה

idoby67

New member
טיול באוסטרליה/ניו זילנד למשך חודשיים וחצי-שלושה

שלום חברים,
אני מתחיל ללמוד באוקטובר. ברצוני לארגן טיול לאוסטרליה וניו זילנד. אין בידי בכלל מידע, ואין לי ברירה אלא להקשיב לעצתכם.
אני בחור שאוהב להתנסות בדברים חדשים, אתגריים (רצוי בטוחים :) ) ואוהב טבע.
קיבלתי בעבר המלצה על טיול בחוף המזרחי. אשמח לשמוע על טיולי ג'יפים, המלצות להשכרת קרוואן ומסלולים מוכנים מראש לשלושה חודשים וכו'.. לא יודע איך משתלב פה בכלל ניו-זלנד, או מה יש שם שאין באוסטרליה, אבל אני מאמין שאתם כן ואני כבר מחכה לשמוע.
בנוסף, מדובר בטיול לאחר תקופה ארוכה של עבודה ושיפור בגרויות, ולפני לימודים שהם לא טיול..לכן, אשמח גם לשלב נופש בכל זה...מצטער שהנחתתי לכם את כל החפירות האלה, ומחכה בקוצר רוח לתשובות. תודה אנשים!
 

sitvaniyot

New member
טיול לאוסטרליה

אין מידע? מחפשים באינטרנט אפשר גם לקרוא ספר.
3 חודשים זה זמן נהדר לטיול בנחת, יש המון מה לראות לחובבי טבע ואני מאד נהינתי שם.
אם אתה מטייל לבד, לשכור רכב או קראוון זה מאד יקר. עדיף לקנות כרטיס קילומטרז בגרייהאונד שזו חברת האוטובוסים שלהם ולהתנייד כך ממקום למקום, הכרטיס של 3000 קמ מקנה כבונוס טיולים בכמה שמורות.
האכסניות ברמה מאד גבוהה ובהחלט מומלצות.
ניו זילנד שונה מאד וטוב ליסוע אליה בינואר פברואר. יורד שם המון גשם וקריר.
 

Sweet Hereafter

New member
זה לא המון זמן באוסטרליה

אם אתה מתחיל ללמוד באוקטובר, יש לך נטו בסביבות חודשיים וחצי (ואל תשכח ג'ט לג של כשבוע בכל כיוון). אוסטרליה ענקית והיעדים המעניינים "מפוזרים" מאוד, ואתה "תבזבז" הרבה זמן בנסיעות.
קח בחשבון שעכשיו חורף כאן למטה. לא מכיר את נ"ז מקרוב אבל למיטב הבנתי האי הדרומי קצת קר מדי לטיולים עכשיו אא"כ אתה בקטע של סקי או טיפוסי קרח... האי הצפוני יותר סביר אבל בהחלט קר וגשום במושגים ישראליים.
מה יש באוסטרליה שאין בנ"ז? לא המון מבחינת תיירות, פרט לזה שהיא יותר חמה ובצפון יכול להיות חמים ונעים (ודי יבש) בחורף. בסידני ופרת' יש מז"א קריר-נוח בחורף (אם גשם לא מפריע לך) ויותר דרומה - מלבורן או טסמניה למשל - כבר קר, אפור וגשום - די דומה לחורף בחצי הצפוני של ישראל (אבל פחות מהגליל העליון או הגולן). אה, בצפון אוסטרליה (הרחוק) יש אזורים בעלי אופי טרופי עם יערות גשם. לא הייתי אז אני לא יכול לספר. תחפש באינטרנט.

אני ממליץ לך לטוס לסידני ואז להתחיל להתקדם צפונה לאורך החוף המזרחי. בסוף אתה יכול לקחת טיסה חזרה לסידני, בריסביין או מלבורן ומשם לטוס חזרה לישראל (תלוי מה יוצא יותר זול). אפשר גם לעשות הפוך, לטוס בהתחלה צפונה, להיות שם בשיא החורף ולרדת דרומה לקראת ספטמבר, כשמחיל להיות נעים בסידני. תשאיר לך קצת זמן בסוף לבלות בסידני וסביבתה (בלו מאונטנז וכאלה). קח בשחבון שסידני יקרה ואפילו מאוד.

תצטייד מראש בלבוש טוב למז"א גשום. כאן ציוד טוב יקר רצח.
 

sitvaniyot

New member
באוסטרליה יש המון מה לראות

לא מאמין? אז כנס לבלוג שלי, כתבתי 3 פרקים. הקישור בתחתית ההודעה הזו.
מאחר שאוסטרליה היא יבשת היא מתאימה לטיולים בכל השנה ותמיד יהיה בה איזור שלא מתאים לטיולים בעונה מסוימת.
 
למעלה