טיול באירלנד (השאלה הכי מאוסה בפורום?)

סנופה

New member
טיול באירלנד (השאלה הכי מאוסה בפורום?)

היי לכולם עשיתי חיפוש בפורום ולא מצאתי את מבוקשי אז אני בכל זאת מעלה פה את השאלות. בן זוגי ואני רוצים לערוך טיול של כשבוע באירלנד בסוף מרץ תחילת אפריל. מאוד היינו רוצים לעשות טיול שהוא בעיקר טיול נופים ומסלולים ולא טיול ערים ושווקים. יש לכם המלצות לגבי מסלול או אתרים שחובה לראות? האם בתקופה הזו נעים מספיק כדי לטייל או שעדיין קר מדי? ומעבר לקור- האם גשום? עם קור אנחנו יכולים להתמודד, אבל עם גשם יהיה קשה יותר... תודה מראש ואחלה שבוע!
 

jonbaum

New member
מזג האויר באירלנד

בפורום טיולים, מישהו כתבה כך על המזג-אויר בהולנד: "החזאים ההולנדיים מתחבטים בשאלת "התחזית של מחר" יום יום, ומוצאים את עצמם עם 5 דקות מסך, בהן 3 דקות מוקדשות לסיקור מורחב של "מה היה היום" (למי שפספס) כולל תמונות ששלחו הצופים בבית, דקה אחת למה היה היום בשאר אירופה ודקה של טקסט מהיר של מה חזוי לשבוע הקרוב שזה בערך "מעונן חלקית, עם סיכוי לענני-חורף(ברד ושלג), 30 אחוז סיכוי לשמש, 30 אחוז סיכוי למשקעים, אפשרות להתבהרות בשלישי ואפשרות לעננות ברביעי" אי אפשר לדעת מה מזג האויר החזוי לעוד שעה - גם אם יוצאים החוצה ומסתכלים - וזה לא רק באפריל...." באירלנד זה אותו הדבר, רק עוד פחות צפוי.
 

Ice Age

New member
מישהו כבר אמר

שב-10 דקות בדבלין אתה רואה את כל 4 העונות. באמת אין מה לעשות, גשם תמיד יהיה, לא משנה מתי תטיילו. אבל זו לא סיבה לא לטייל. בטיול נופים, במיוחד אם יש לכם רכב, אז אין כ"כ בעיה. יש הרבה מקומות יפים לנסוע אליהם. מקסימום נרטבים כשיוצאים לצעידה הרגלית לאתרים. מבחינת מקומות מומלצים, תחפשי בהסטוריה של הפורום, יש הרבה מאוד המלצות.
 

jonbaum

New member
דווקא מזמן כבר לא היה גשם

ינואר היה גשום מאוד, אבל מאז תחילת פברואר כמעט ואין גשם. כעת יש שמש מקסימה בחוץ.
 

Ice Age

New member
חורף מוזר

יש לי חבר בפינלנד שאומר שבעונה הזו בדרך כלל הים מכוסה בקרח של 30 ס"מ, כל האגמים קפואים והכל מלא שלג. והשנה נאדה.
 
למעלה