טיול בארה"ב

כושייה

New member
טיול בארה"ב

היי
ללא עבר פלילי בארה"ב, זו נסיעה ראשונה. אנחנו טסים לשבועיים וקטנה, נחיתה בnewark חזרה מלוס אנג'לס. רצינו לטעום את ניו יורק במשך יומים( מה אסור להפסיד?) ואז לטוס לכיוון yellowstone ולעשות שמורות טבע. יש רעיונות ללינה? מקומות חובה? ראינו שבכדי להנות מהשמורה צריך לעשות נסיעה של 2000 ק"מ. ראלי? בארץ מספיק 330 ק"מ לאילת ואתה מזדקן. תודה רבה
 

oferlvi

New member
היילוסטון פארק נהדר אולי היפה בארה"ב אבל רחוק

ובנוסף מדובר בפארק ענק כמעט חצי מגודלה של ישראל והנסיעה בו איטית מאוד.
ולכן המינימום להיות בו יומיים וחצי לכיוון השלושה ואם נוסיף עוד יום בטיטון וטיסה אז מדובר על ארבעה עד חמישה ימים באזור.
ועדיין מדובר לטעמי בפארק המרשים ביותר שהייתי בו בארה"ב.
אם אתם נוחתים ליד ווסט ילוסטון העיר הקרובה לפארק סביר שלפחות לילה אחד תשנו בה מדובר בעיר יקרה בקנה מידה אמריקאי לאור מיקומה ואני ממליץ לכם לחפש בה מלון מוקדם ככל האפשר.
לילה נוסף הייתי ממליץ לכם להגיע לקוק סיטי המצויה לא רחוק מהיציאה הצפון מזרחית של הפארק מדובר בעיירה קטנה מאוד נחמדה והעיקר בדרך אליה ראינו את מרבית החיות שראינו ביילוסטון כולל דובים וזאבים.
אם אתם נוסעים ברכב ללוס אנגלס ממליץ על סטייה בדרך לפארק הקשתות ( ארצ'ס) אבל כדאי לבדוק גם את עלות ההחזרה של הרכב במיקום רחוק אולי שווה לטוס ולחסוך זמן ואז לטייל באזור לוס אנגלס.
אני הייתי מוסיף עוד יום לניו יורק אל תשכחו שביום הראשון אתם אחרי טיסה ארוכה וגם להגיע מניוארק לוקח זמן. עוד אפשרות לטיסת פנים לטוס לסאלט לייק סיטי לעדות את הסיבוב של טיטון יילוסטון וחזרה ולטוס משם ללוס אנגלס.
 

כושייה

New member
תודה, ועוד אחת- נהיגה

איך זה עובד עם עניין רישיון הנהיגה? צריך הנפיק רישיון בנלאומי או שהרישיון הישראלי מספיק טוב?
תודה מראש
 

oferlvi

New member
על נושא רישיון בינלאומי יש ויכוח רב בפורומים השונים

אני עושה רשיון בינלאומי. מדובר בהשקעה זניחה של עשרות שקלים בודדים וכך אני רגוע.
יבקשו יש! לא יבקשו גם לא נורא.
 
למעלה