טיול גדול מהחיים

שוKולד

New member
עשיתם את הטיול הגדול ?

זה שבא אחרי הצבא לרוב , טיול של החיים... למה הוא נקרא כזה ? הטיול הראשון לבד ? שבו עושים מה רוצים ומנסים בו הכל מכל הבא ליד ? הלבד הזה שבו אתה עושה מה שאתה רוצה בלי אישור ההורים, ללא ידיעתם כשהם נשארים לרוב דואגים בבית חיים מטלפון לטלפון ? או אולי אורך הטיול, או העבודה שמסתדרים לבד בלי ארגון מוקדם, לרוב עם עוד איזה חבר שמתפצל אחרי שבוע שבועיים. אני לא עשיתי את הטיול הזה, פעם חשבתי שזה לא התאים לאותה תקופה , אח"כ חשבתי אולי כן לעשות טיול מאוחר ובסוף החלטתי שלא צריך, לא כל אחד צריך את הטיול הגדול. טיילתי הרבה ולבד, אבל לא טיול מזרח, או אוסטרליה או ארה"ב. אז זה נחשב ? לא יודעת. לא ממש חשוב
אתם עשיתם את הטיול הזה ? למה ? מה זה נתן לכם ? מעבר לחוויה האדירה והתמונות שישארו לעולמים. שאלה רצינית.
 

Druyanizem

New member
הגדות זו דרך טובה להגדיר את זה

כי החיים הם אגדה, מה שהופך אותם... להגדה. תראי... אף אחד לא יודע מה משמעות הפורום.... מה שבטוח הוא שכולנו רוצים לחיות באגדה שונה, או הגדה לצורך העניין... ופה בא לידי ביטוי הפורום. תכתבי על מה שבא לך. כל עוד זה לא קשור בצורה ישירה למציאות. ואם לומר את האמת.... מה כבר קשור למציאות בימים מטורפים אלו?
 

very dark girl

New member
הדרך חכמה מן ההולכים בה../images/Emo110.gif

אני עדיין לא קרובה אפילו לאותה התקופה בחיי, שבוא אני אמורה למצוא את עצמי עומדת בים עולמות ומנסה לברוח, להיות לבד בשבילי איננו כיף גדול עדיין. אין אני רואה שום צורך מיוחד למרוד ולהשתחרר מהוריי. סבורני שאותו הטיול בעצם נובע מריקניות מסויימת המצטברת במהלך כל שנות הכניעה למסגרת. פתאום אנו חופשיים לעשות את כל העולה ברוחנו...דברים אייומים קוראים לפעמים, יצא לי להכיר מישהי שאחותה יצאה לטיול כזה ולא חזרה ממנו. ההרגשה שאין אנו תלויים בכלום היא הגורמת לאובדן עצמי. אין לי תוכניות ל"בריחה" כזאת ואם בכל זאת אז אולי רק כמה ימים לנגב... לשבת על איזה צוק ולנגן בגיטרה.
 
למעלה