טיול זוגי בסקוטלנד

SivanTA

New member
טיול זוגי בסקוטלנד

היי, אני נוסעת לירח דבש בסקוטלנד בעוד כחודש
. מבדיקות שערכתי עולה שהכי כדאי לי ולבן זוגי לשכור נהג או מדריך צמוד שילווה אותנו לאורכו של הטיול. הייתי שמחה לקבל עוד פרטים על טיול מהסוג הזה. אני מניחה שזה זה עסק לא זול, וחשוב לי לדעת האם זה עלול להגביל אותנו מבחינת חופש פעולה?
תודה מראש
 

אהד פז1

New member
טיול זוגי בסקוטלנד

סיוון שלום ,ברוכה הבאה לפורום ומזל טוב.

למיטב ידיעתי שכירות של נהג/מלווה/מדריך זו צורת טיול בעלת העלות הגבוהה ביותר בהשוואה לטיול עצמאי עם רכב או טיולים מאורגנים ליום אחד או שניים. אני אשמח שתשתפי את העלויות שמצאת לסוג כזה של טיול.

לא ברור לי לכמה זמן אתם נוסעים וזה גורם חשוב שאתייחס אליו באחת האפשרויות בהמשך.

הדרך הטובה ביותר והמומלצת לטייל בסקוטלנד היא ברכב שכור. ניצולת הזמן שלכם תהיה מקסימאלית מבחינת כמות האתרים שתוכלו לראות ותהיו עצמאים ללא תלות בנהג מלווה ותוכלו לשלב מגוון פעילויות רב מסוגים שונים ולא רק אתגרי שלא קיימים בטיולי נהג מלווה או טיולים מאורגנים קטנים. מבדיקות שערכתי בעבר עבור לקוחה שלי עלות נהג/מלווה/מדריך פרטי ליום טיול מאוד יקר ומגיע ל 300 – 400 פאונד ליום ואני חושב שזה לא כולל את עלות הלינה שלו בכל לילה ולילה.

אם אתם נוסעים לתקופה קצרה 4-5 ימים אפשרות זולה יותר היא להתמקם באדינבורו ולרכוש טיולים מאורגנים יומיים היוצאים מאדינבורו ליום טיול או ליומיים עם לינה של לילה אחד. הטיולים הללו הם של חברות סקוטיות מקומיות וגם ניצולת הזמן וכמות האתרים שתבקרו בהם קטנה ב 50% לעומת טיול עצמאי.
 

SivanTA

New member
תודה


בגדול אין לי תקציב מוגדר... ההורים של בעלי פינקו אותנו בטיול ללא תקציב מוגבל... זו המתנה לחתונה ואני רוצה לנצל אותה כמו שצריך.
הסבירו לנו שברגע שיהיה לנו נהג, נוכל להנות מהנסיעה ולראות את הנופים מבלי להתעייף. אני חושבת שזה שיקול חשוב, רק לא יודעת איך בחורים נהג מתאים...כזה שיכיר יעדים ויתנהל לפי הזמנים שלנו.
אנחנו נוסעים ל 13 ימים ואני פחות מתחברת לטיולים מאורגנים.
 

אהד פז1

New member
טיול בסקוטלנד

13 יום בסקוטלנד זו הקצאת ימים יפה מאוד ואפשר לבקר בהרבה אזורים בסקוטלנד (כמובן לא בכולם).
נסיעה ברכב שכור לא צריכה לעייף ולהיות פחות מהנה, לדעתי בדיוק הפוך. אפשר לתכנן מסלול בייחוד בהקצאת ימים גדולה כמו שלכם למספר ק"מ לא גדול ביום או שמתאים לכם. חיפשתי בעבר ולא מצאתי אתרים שמאגדים ומדרגים את הנהגים/מלווים/מדריכים וזו אכן בעיה לדעת מי טוב ויש לו הרבה ממליצים ומי לא. זה בהחלט סיכון והוא גדול עוד יותר בגלל התקופה הארוכה שלכם.
אשמח אם תשתפי במדריכים שמצאת ועלותם. לדעתי ל 13 יום העלות תהיה מאוד מאוד גבוהה!!!
שווה בדיקה, אני לא בטוח שיש מדריכים לתקופה כל כך ארוכה.
 

SivanTA

New member
רכב שכור

התייעצתי עם בן זוגי וכנראה שבסוף באמת נלך על האופציה הזו. אני גם ככה מתקשה למצוא המלצות על נהגים.
לדעתך כדאי שנקצץ במספר הימים של הטיול?
 

אהד פז1

New member
רכב שכור בסקוטלנד

סיוון,

מספר הימים בטיול תלוי באזורים שאת רוצה לטייל בסקוטלנד ובגדול כמה אתם אוהבים טבע ונופים לעומת ערים גדולות שאין הרבה בסקוטלנד וגם כמה פעילויות אתגריות ואחרות תשלבו בתוך מסלול הטיול.
ב - 10 עד 13 יום תוכלו לראות הרבה אזורים (לא כולם).
 
למעלה