לטובת מה? פתחת תיבה, בוא נסתכל
שלום שקורי וכולם, לגופו של ארוע, אין "לצלוב" מי שמשתף את השאר בתקלות ולהיפך! "גבר" מי שמספר! את הלקח של תכנון צריכת הדלק כל מי שהיה בטיול למד מספיק טוב, לא פחות טוב נלמד הלקח של טיסה בשטח בטוח וביצוע נחיתת אונס... עובדה, הנחיתה עברה בשלום ובוצעה בשטח פתוח ונוח (לפי התמונה), פעמיים "גבר"! מכיוון שכולם חזרו בטיסה נראה שיצאתם מזה כמו גדולים! לגופו של דיווח, וכאן צריך להדליק את האור... מצד אחד האם ישנו מנגנון שטייס ראשי מפזר בין כולם לקחים? אם כן אתר הבית יארח כל תחקיר בשמחה, היותר חשוב, וכאן הנקודה, שתקלות באמת ראויות לתחקור כללי שהיו מאד קרובות לפגיעה בנפש, התאדו אי שם בטרמיקות הצהריים... ולכן אח שלי, ע"מ לתת דוגמא לאחרים, בטיול האחרון חזרתי (במודע) עם 20 דקות רזרבה של דלק, ולכן טסתי תוך כדי מדידת זמן מדויקת והקפדה יתרה על שטחי חרום וגובה... בשביל הספורט תן גם אתה איזה לקח, שתיים (או עשרה) מהתיבה ככה בשביל האווירה יאללה ביי רון