טיון הרגאיי הראשון איי פעם

yaarasta

New member
טיון הרגאיי הראשון איי פעם

משהו יודע מה הו היה, בסביבות איזה שנה, ומי ביצע ?
 

K C

New member
בין המעבר מרוקסטדי לרוטס

הכל הטשטש. בוב עשה את המעבר הזה והאלבום הראשון, soul rebels, יצא ב-70'. אולי זו חצי תשובה.
 

RasPazG

New member
לך עשר שנים קודם...

תכלס אני מקבל את התשובה של סמדי...שלמעשה אין תשובה על השאלה... אבל התשובה הכי קרובה היא הולדת מוזיקה הסקא בתחילת שנות ה-60.......עכשיו השאלה שאני יכול להפנות לחבר'ה פה - מיהו הזמר או ההרכב הראשון שעשה ת'מוזיקה הזאת(סקא)..?
 

ita89

New member
אני לא יודע אם טיון רגאיי אבל ללא ספק אוף-ביט

זה יישמע קצת מוזר, אבל הגיע לאוזניי דיסק הופעה ישן ישן של הגרייטפול דד (להקת רוק פסיכדלי אמריקאית משנות ה-60 מאוד מומלצת!) שההופעה התרחשה ב-1964 (3 שנים לפני הוצאת אלבום הבכורה שלהם anthem of the sun) ויש שם שיר אוף-ביט שממש נשמע רגאיי. קצת מוזר.. אני אנסה להשיג מידע על זה bless
 

Ras Or

New member
חחחחח

בדיוק באתי לכתוב הרצאה על כך שהם הראשונים (לטענתך איתמר) שעלו על הביט הזה, ואז ראיתי שזה אתה כתבת יא..... ערס ראס.
 

Ras Or

New member
לא ערס כמוך =]

יער לא באים בדיס אל תתעצבן , אתה הערס הכי גדול
 

K C

New member
wit all due respect

אני יכול להעביר קורסים בערסיות אורג'ינל בת ים
 

Ras Or

New member
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

איזה הסכמה קיבלת שלמה בפה אחד@!!! חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
 

smadicris

New member
אין דבר כזה.

אבל אם חייבים לשים את האצבע על שיר אחד אז אין ספק: גרייטפול דד בההההההההההההההההההההההההה אוי הבטן חחחחחחחחחחח בהההההההההההה... חייב לשירותים. סליחה.
 

yaarasta

New member
חחחח

חחחחחחח דיי משעשע, אבל השאלה עדיין עומדת על תקנה....
 
למי שאומר גרייטפול דד,

אני לא יודע אם רגאיי, כי הכל מדובר על ההוויה והמהות של השיר, וכשגרייטפול דד כתבו את השיר הזה הם לא באמת ידעו מה הם עושים ולא "התכוונו" לכתוב רגאיי.. הם סתם היו מחוקים לגמרי. זה כמו שאני אגיד שהמקצב של הדאנסהול נוגן הרבה לפני מה שאנחנו יודעים, במוזיקה החסידית המזרח אירופאית. תקשיבו לכנר על הגג, יש שם כמה טיונים שישרפווו לכם תמוח P:
 

ita89

New member
אחלה תשובה

נכון שהרגייטפול דד היו מחוקים. אבל להגיד שהם לא ידעו מה הם עושים זה ממש לא נכון. זה כמו להגיד שמאד פרופסור לא יודע מה הוא עושה, או ש-לי פרי לא יודע מה הוא עושה. ולכל המזלזלים, יש לי עצה קטנה בשבילכם. אל תאטמו את האוזניים שלכם, אפשר לגלות תמיד דברים מדהימים על מוזיקה, אפשר למצוא חיבורים בין מוזיקות שונות שאי אפשר להסביר מבחינה גיאוגרפית. ומאפין קטן לכבוד סוף החג: "כי אין דבר אטום כל כך, קשה, זועם, שהנגינה לא תהפוך לו לב אחר בהשמעה. אדם שאין בו נגינה, ותאם הצלילים הערבים אינו נוגע בלבבו, נוצר למעל, לתככים." מתוך הסוחר מונציה, ויליאם שייקספיר bless
 
לא, אולי לא הבנת אותי נכון,

לא התכוונתי שגרייטפול דד לא הבינו מה הם עשוים.. כאילו, זה היה בצחוק כשאמרתי שהם סתם היו מחוקים לגמרי. אני לא מזלזל לשניה במוזיקה שלהם, ואני חושב שהם אחלה אמנים. רגאיי, הם לא עשו. לא משנה אם יש להם שיר אפ-ביט, זה כמו להגיד שפריס הילטון עושה רגאיי.. או מי שכתב לה את השיר.
 
למעלה