טייסים מספרים. נשמים ונשמה...

Haim raveh

New member
טייסים מספרים. נשמים ונשמה...

רגע לפני שאמשיך יש לי בקשה צנועה . למי שיש להוסיף להעיר ולהאיר בבקשה . אנא הוסיפו ידע מקצועי . מילים כתובות סתם ערכם כלום . נסיון נוסף של אחרים , בנושא יבורך . [כמו שהתחייבתי להוסיף בנושא ]. מקרה שני של בעיות בנשם הדלק . במטוס הלנסאייר 360 שלי . נכנסתי באמצע הבניה והשלמתי אותה . המטוס היה עם כנפיים בנויות ומחוברות למטוס , אני עשיתי עבודה רבה וכמובן גם תדלקתי וגם הרצתי את המנוע והכול "עשר" . יום אחד , הרבה חודשים לפני עליית המטוס לאוויר , אני מתכופף מתחת לכנף שהיא מאוד נמוכה וגם וגורמת לעצלות יתרה להתכופף תחתה . מתוך כלום ידיעה ותחושת בטן נושף לתוך הנשם שקוטר צינורו כ-12 מ"מ ומרגיש שהאוויר לא עובר , ממלא את הריאות , נושף בכל כוחי וקורה כלום , האוויר לא ניכנס ! עובר לכנף השנייה וקורה אותו הכלום ! האוויר לא ניכנס למיכל. הצינורות סתומים !!! אני מתחיל להשחיל חוט ברזל ומרגיש כאילו יצקו בטון פנימה ! בלקצר , שעה וחצי לקח לי לפתוח. אבל ? מחשבות איך נסתמו צינורות חדשים ? . הוותיקים יודעים כי צינורות פיטו ודלק ונשמים שלא בשימוש נסתמים ע"י חרקים , אבל במטוס חדש חדש ? כן גם בחדש שזמן מה לא בשימוש זה קורה . זה קורה גם במטוסים תוך כדי שימוש . בעצם המחשבה שהכול חדש ובאים לא הייתי בודק , כנראה שהמטוס היה הופך לערימת גרוטאות . אולי עם קצת מזל מצבי היה טוב יותר או גרוע יותר . מי צריך פרוטקציה עם יש מזל ? לנשמים יש "נשמה" משלהם , בדקו אותם הם גם חלק מכלי הטייס ! חיים רוה
 
למעלה