טייסת 10

טייסת 10../images/Emo160.gif

ביום שישי הבא (החמישי לאפריל) יש מפגש ראשון של טייסת 10 (טייסת התנדבות). כולכם מוזמנים!
 
מקום

מקום המפגש הוא הקפיטריה בשדה התעופה הרצליה והזמן הוא בצהריים
 
טייסת 10

טייסת המורכבת מטייסים ובעלי כלי טייס מתנדבים המוכנים להרתם למגוון של משימות לטובת הקהילה. גם נותנת סיוע למשטרת ישראל ולגופים נוספים. שווה לבדוק!
 

eyalmnm

New member
מדוע רק לבעלי 500 שע"ט ומעלה

אני טייס פרטי לומד מכשירים ובעל 130 שע"ט. מהי הסיבה האוביקטיבית שמונעת ממני להישתתף בפעילות הטייסת? שהרי מלבד הטסת אנשים אני, ורבים שכמותי, יכול לקחת חלק בכל פעילווית הטייסת. אני מציע שתשקלו שוב את תנאיי הקבלה מכיוון שפעילות רבה יותר של הטייסת תגרום ליותר מודעות.
 

yoavav

New member
המועדון הסגור

טייסת 10 היא מועדון סגור של כאלו שחלמו או עדין חולמים להיות טייסים. מסיבות שונות, הם הפכו להיות טייסים אך לא הפכו זאת למקצוע. בד"כ הסיבה לכך היא שהם פשוט לא היו טובים מספיק. הטייסים הם בד"כ בני 45 ומעלה, הולכים בג´ינס צמוד שקטן על הכרס שלהם בשתי מידות, יושבים ביום שישי ומספרים לעצמם סיפורי גבורה על כמה הם טייסים טובים. אה.. כמו כן הם היו בצנחנים, רפול היה המג"ד שלהם, הם לא מבינים את כל הפמיניסטיות הלסביות, המכוערות האלו שלא רוצות שיתחילו איתם והיתה להם פקידה שממש התחננה שהם יעשו לה טובה, ואם אתה לא מאמין תשאל מוישה הוא בטח זוכר את זאתי עם החזה הגדול שהיתה הולכת עם מחשוף. עוד פרט, יש להם חברה שהמטוס רשום עליה והם לא יודעים מה לעשות כדי שמס הכנסה יכיר בהם, אז הרעיון של התנדבות נראה טוב כי אז הם יוכלו לטעון שהטיסות הם בעצם תרומה לקהילה וזו הוצאה מוכרת. חוץ מזה שזה נורא מרשים לספר על זה לחבר´ה והמאהבת בכלל תעריץ אותם. כי האשה לר ממש מבינה במטוסים... אייל, הקריטריון אם קיים הוא שולי והוא נועד לשמור על מועדון סגור ותו לא. אין בכך שום היגיון למעט זה שזה כנראה המכנה המשותף הכי קטן שיכניס את כל מי שבקליקה. אחד המארגנים מכיר מישהו שהוא חבר טוב של מישהו שהוא מאוד בכיר במשטרה ובצבא ולמה לא לנסות לארגן משהו... הטייסת תפסיק את פעולתה שבועיים אחרי התאונה הראשונה שאז יתגלה שבעצם לא היה ביטוח והוראות המשטרה או משרד הביטחון אוסרות על שימוש באזרחים למטרות מבצעיות או משהו מסוג זה. בינתים, אל תדאג, תסמוך על מוישה, הכל יהיה בסדר. נ.ב אם אתה רוצה פשוט לתרום, התנדב למשמר האזרחי. השאר את השחצנות לשחצנים ותהיה בטוח שאתה תגיע לגיל 45 גם אתה תתנהג ככה.
 
טייסים מתוסכלים של מועדון סגור.

שלום יואב. GET YOUR FACTS RIGHT איני יודע אם המספר 500 שעות טיסה נכון או לא. אולי 499? היכן הגבול? האם הנך יודע מיהו הטייס הכי מסוכן? אלה שמתקרבים ל-200 שעות טיסה. עקומת התאונות של טייסים עולה מ- 60 שעות עד לבערך 200. אז מתחיל להבין הטייס שהוא בעצם עד כה נהג אוירון, ובשלב זה מתחיל להטיס אותו. העקומה יורדת בצורה ניכרת אחרי 200 שעות. זו הסטטיסטיקה - וכמובן יש גם יוצאים מן הכלל. אני משוכנע שאתה אחד מהם. נחיתות בטוחות טומי
 

eyalmnm

New member
הייתי מקבל את תשובך אם המגבלה היתה

אולם כפי שאני רואה זאת זה נראה לי כמו ניסיון ליצירת קבוצת "ותיקים" עם כל המשתמע מכך. "יוזמות" כאלה הינם יריה ברגלי אגודת התעופה, בה אני חבר, מכיוון שאין היא מציעה שום פעילות לחברים הצעירים. הם אינם יכולים לקחת חלק בוועדות המיקצועיות בגלל חוסר הניסיון שלהם. הדבר המסוכן ביותר באימרת הכוחמה הזו וגיבויה בסטטיסטיקה היא בכך שאגודת התעופה מכריזה בפומבי על כך שהטייסים הצעירים בארץ הם מסוכנים ואסור לאפשר להם לטוס. צריך לקרקע את כולם. לפני כל טיסה של טייס צעיר צריך להוריד את התושבים למקלטים תת קרקעיים, מקלטים אטומיים. לגבי הסטטיסטיקה, צריך לבדוק על מי היא נעשתה את מי היא דגמה ואם קבוצות מדגם רלוונטיים גם לנו. לעיתים הסתתרות מאחורי סטטיסטיקה באה להסתיר כוונות אחרות. אתה וודאי יודע ומכיר את מצב הדאייה בארץ שנוצר לאחר הכתרת המלכים והנסיכים ולא הפרט כאן.
 
ברכות ל - YOAVAV , אתה הראשון !

בדיוק היום שמתי לב שבפורום החדש החבר´ה כותבים בנימוס, פרגון ודרך ארץ. חשבתי שהסיבה היא שפתאום, בזכות הכרטיס האישי, מאחורי השמות ישנם אנשים, אנשים עם גיל, מקצוע, משפחה, תחביבים ואפילו תמונה. וזה באמת לא נעים ולא מכובד להשתלח ולנבוח כלפי אדם שעומד מולך. לדעתי זה ההישג הגדול ביותר של הפורום החדש. אבל מסתבר שבכל זאת יש "נשמות חופשיות" שלא נכנעות ולא נרתעות ובעילום שם מגלות תעוזה ואמץ להמשיך ולשאת את דגל הלשון המתנפנפת. הראשון פרץ בזה הרגע לפורום. ברכותי yoavav.
 
למעלה