טיסה באל על - בזבוז כסף!

Automann

New member
טיסה באל על - בזבוז כסף!

עם כל הכבוד לפטריוטיות הנלווית, לדעתי לטוס באל על זהו בזבוז כסף משווע, בייחוד יחסית לטיול במזרח שהוא זול בעצמו.. אל על גובה מחירים אסטרונומים לגבי כרטיס של שנה (שלושה חודשים ויום - והלאה), המחיר קופץ באופן לא סביר כמעט ב-40% בין הכרטיס של שלושה חודשים וכרטיס של שנה. זוהי חוצפה, ויתרה מכך - אין לזה שום היגיון עסקי מוצדק, אלא לסחוט כספים מציבור הטיילים. ההבדלים העצומים במחירי כרטיסים שונים לא קיימים באף חברה אחרת, יתירה מזאת - אנחנו טסנו באוזבקיסטן איירליינס, במטוסים מרווחים יותר משל אל על (איירבאס לעומת הבואינגים המסורתיים של אל על), ואף נהנינו מאוד מהשירות והתנאים במטוס. כרטיס באוזבקי אייר: 700 דולר בערך, לעומת 1200 דולר באל על, לכרטיס של שנה. אגב, אנקדוטה מדהימה למדיי: בטיסה חזרה מבנגקוק לת"א, ישבו איתנו במטוס מטיילים שרכשו כרטיסים באל על, וטסו איתנו באוזבקי עקב אובר בוקינג של אל על, ויש הסכם קוד-שרינג בין החברות, לתשומת ליבכם!!!
 

shlomi_e

New member
אמנם משלמים יותר...אבל...

better safe then sorry לפי מיטב ידיעתי חברות התעופה הזרות טסות מדינות ערביות. תאר לעצמך שחלילה יש תקלה במטוס...ותצטרכו לנחות נחיתת חירום בעירק/אירן ושות"....מה יקרה אז??? קפה ועוגה בטח לא תקבל שם!!! על תשכח מה שקרה בשנות ה 80 המאוחרות....בטיסה מסוג זה דרך אגב.....עוד 3 ימים למנייאק!!!!
 

ניקול3

New member
עד כמה שאני הבנתי טסים מעל ../images/Emo160.gif

הנסיכויות, ולא מעל ארצות קיצוניות כמו אלו שאתה הזכרת...
 

ניקול3

New member
מקסימום יהיה מבצע חילוץ אדיר של

צה"ל... ויעשו עלינו סרט
(גם אנחנו מתכוונים לטוס איתם...). אך בכל זאת
 

shlomi_e

New member
אני מעדיף לא להיות כוכב קולנוע.....

שמת בסוף הסרט.....או אולי כבר בתחילתו??!!...לך תדע. אני רוצה להגיע...לשבת על החוף...ולשתות שייקים....ולהביט על בחורות יפות בבקיני.
 

shlomi_e

New member
אגב מחיר...אני טס עם אל על ב 650$

ביום חמישי הקרוב!!!!
 
גם בדבר הכי חשוב צריך לשלם קנסות

הדבר הכי חשוב כל מה שקנינו כל מה שסחבנו על הגב במשך כל הטיול ברגע שמעלים את זה למטוס וזה עובר את רף המשקל המותר מתחיל הקטע של הקנסות וזה קטע די יקר באל -על. לא פעם ולא פעמיים אנשים נדפקו מהקטע הזה אני טסתי עם הירדנים בזמנים בטוחים יותר הם כמעט ולא מסתכלים על הקטע של המשקל אלא פשוט מחייכים ומעלים את המזוודה למטוס אמנם זה קטע מאוד מאוד בטיחותי אבל הם ילכו ויתחילו לשגע את הנוסע על כל גרם מעבר . בגדול אני גם הבנתי שרמת השירות של אל על לא מי יודע מה חוץ מזה שהמטוסים לא הכי מרווחים ובמחלקות רגילות כמות הכיסאות גדולה בהרבה מאשר בחברה אחרת אותו המטוס ואותה המחלקה. והקטע הכי כואב לנו זה הכיס. הם גם יקרים מאוד.
 
מה זה המחיר הזה??

אני טסה ביום חמישי עם אל על לבנקוק ב - 888$ כולל מיסים. הרווחת, טיסה נעימה
 

shlomi_e

New member
תודה מיכל ושיר...נפגש במטוס!!!!

ואם לא...שיהיה לכם אחלה.
 

aviron

New member
הכל על ../images/Emo160.gif לתאילנד. (וגם חזרה !)

בואו ננסה לעשות קצת היכרות עם חברות התעופה המוזכרות: אייר אוסבקיסטן: הטיסה לבנגקוק הינה במטוסים חדישים. בדר"כ "בואינג 767". השירות בטיסה ענייני. מושבים נוחים. הטיסה הינה מת"א לטשקנט (כ- 4 שעות) ומטשקנט לבנגקוק (כ- 4.5 שעות). בטשקנט נמצאים ב"טרנזיט" באולם המיועד לכך. זמן ההמתנה לעתים ממושך (בעיקר חזרה - 7 שעות)- אך, כמובן, אפשר לבדוק זאת מראש. טיפ: בהגעה לטשקנט אפשר לקנות ב- 15 דולר שהייה באולם VIP ממוזג כראוי וכולל כבוד שתייה וכ"ד. כ"כ: אפשר לשדרג למחלקת עסקים מטשקנט לבנגקוק , מבנגקוק לטשקנט ומטשקנט לת"א ב- 50 דולר , לכל קטע מוזכר. נתיב הטיסה: ת"א-טשקנט מעל טורקיה. טשקנט-בנגקוק: מעל פקיסטן, סין, תאילנד. הטיסה מוכרת כ"טיסה בטחונית" לבעלי-מחוייבות לטיסות בטחוניות. בטיסה חזרה מבנגקוק לטשקנט-ת"א: האוסבקים מקפידים ומחמירים הרבה יותר בהקשר למשקל המותר. מגבילים ל- 20 ק"ג המטען הנשלח למטוס (אל-על: אפשר להעביר 30 ק"ג בלי בעייה. בטוח.) תיק-יד: 7 ק"ג. (כנ"ל גם באל-על) רויאל ג´ורדניין: טיסה מת"א לעמאן, טרנזיט קצר בעמאן בשדה-התעופה "עלייה" המודרני והמשך לבנגקוק. דיוטיפרי (לקנות בדרך חזרה..) טוב וזול. ת"א-עמאן: 30 דקות. עמאן-בנגקוק: 8 שעות. בטיסה במטוסי "טריי-סטאר ו"בואינג" חדישים.השירות במטוס טוב וענייני. נוחות ישיבה סבירה. יש טיסות ללא עצירות ביניים מעמאן לבנגקוק והטיסה היא מעל לסעודייה, הנסיכויות, הודו. הטיסה מוכרת כ"טיסה בטחונית". טורקיש איירליינס: מטוסי בואינג. ת"א-איסטנבול. טרנזיט באיסטנבול. כדאי לבדוק זמן המתנה - קונקשין- עד כמה שאני זוכר, מת"א לבנגקוק קונקשיין ממושך מאד. ת"א-איסנבול: 2 שעות. איסטנבול-בנגקוק: 6 שעות. איסטנבול-בנגקוק מעל אוסבקיסטן, פקיסטן, הודו, תאילנד. אין בעייה בטחונית. תנאי ישיבה במטוס: סבירים. מטוסי בואינג ואייר-בוס. אל-על: מטוסי 777-200 החדישים והלא נוחים. המושבים כולם בשלישיות. אין מושבי זוגות. צפוף !!! לעתים "מעלים" לקו זה את הבואינג 767 הלא גדול והטוב - ולעתים מחזירים לטיסה את הג´מבו 747-200 העתיק - שאל-על הוציאו אותם למכירה ואף אחד לא רצה לקנות.. בטחון: 99% !. זמן טיסה: 10.5 שעות. נתיב: אילת-ים סוף- הים הערבי- האוקיינוס ההודי-הודו- מפרץ בנגל- בורמה- תאילנד. אתיופיאן: לא יודע.... עדיין לא טסתי איתם. שתהיה לכם טיסה טובה ונעימה !!!
 

תותי-בת

New member
אאאבבבייירררוווןןן ../images/Emo9.gif שוב אני ../images/Emo9.gif מה עם החברת תעופה התאילנדית?............
 

aviron

New member
../images/Emo160.gif../images/Emo106.gifתאי ../images/Emo47.gifאינטרנציונל|גי

הגיטרה: כי זה הולך להיות שיר הלל לחברת "תאי אינטרציונל", שאם היא היתה אשה - אזי הייתי שר: "אני מאוהב בה, היא נהדרת, היא יפה, היא חכמה, היא מרווחת, יש מספיק רווח ומקום בין הכסאות שלה וכ"ו"... תאי נבחרת מידי שנה, באופן מסורתי וכמעט מוחלט, לאחת מבין חמשת החברות שנותנות את השרות הטוב ביותר. היא גם החברה ה- 2 בגודלה בעולם. (ובמקום ה- 1 חברה אמריקאית כלשהי). תענוג, פשוט תענוג לטוס עם תאי טינטרנציונל. זאת החברה הלאומית התאית - וסמלה פרח האורכידאה. לתאילנד מת"א - מגיעים בדר"כ ע"י טיסה בחברת אל-על מת"א לאתונה - ומאתונה לבנגקוק עם התאים. עד כמה שידוע לי: הבעייה הינה הקונקשיין הארוך באתונה - אבל אפשר בהחלט "לעשות גיחה" אל העיר, למספר שעות. הטיסה במטוסי בואינג 777-400 (400 ולא 200 כמו באל-על: הבדל עצום!) תרווחים. מ´זה מרווחים, כל מחלקת התיירות הינה כמו מחלקת עסקים בחברה אחרת... הדיילות/ים מסתובבים כל הטיסה (!) במטוס ובאם רק מאבחנים שמץ של מצמוץ בעיניים שלך - מייד יופיעו (מבלי שביקשת) עם כרית ושמיכה.. האוכל מוגש בעת ובעונה אחת - הפלא ופלא - לכולם ביחד - וההפלא-ופלא הכי גדולים: מגשי האוכל מוסרים 5 שניות לאחר שסיימת לאכול - מבלי שתשאר לכוד חצי שעה במושבך.. (תרגיל ידוע המבוצע היטב ע"י דיילי/ות אחת החברות בצבעי כחול/לבן - וזה לא יוון..). ועוד ועוד. וכך עוברת לה טיסה בת 9 שעות ביעף, פשוט עפה לה - כמו המטוס. לתשומת-לב: הטיסות המוגדרות כטיסות תאי TG מנתב"ג - הינן טיסות אל-על רגילות וצפופות. המדובר ב"קוד שרינג" בו אל-על נותנת לחברת תאי כופר (כן!) מקומות בכל טיסת אל-על - ע"מ שהם- התאים- לא יטוסו בקו ת"א-בנגקוק. שהרי-אז: מי היה טס עם אל-על בקו הכי רווחי שלהם? הרי כולם היו טסים עם תאי, לא כן?
 

תותי-בת

New member
../images/Emo160.gif הלוואי ../images/Emo140.gif שאני אטוס איתם - או יותר נכון הלוואי ויקבלו פה (בבית שלי) החלטה שטסים איתם... כל מה שנותר לי לאחל לעצמי הוא שתתקבל החלטה כזו מדהימה ../images/Emo68.gif (עם שיער שחור!) לגבי הכיסוחים בפורום ישראלים בחו"ל - מה לעשות שאני לא אוהבת משת(ר)מטים? שיהיה לנו פצייץ של לילה, ../images/Emo24.gif&../images/Emo25.gif&../images/Emo23.gif
 

aviron

New member
תותי-בת: סחתיין !! ../images/Emo106.gif

כיסחת להם את הצורה - ב"ישראלים בחו"ל" !!! מקבלת
מרים
לכבודך !!! כיפק לבת ה- 18 !!!
 

Automann

New member
אל על - עושקת צרכנים

אל תדברו שטויות על "גיבורים", הטיסה בטוחה ונעימה, וכמו שאמר פעם מישהו, עדיף לטוס מעל מדינות אויב ולנחות נחיתת חירום בפקיסטן (לדוגמא..) מאשר לטוס טיסה מעל אוקיינוס ידידותי (כמו שעושה יקירתכם אל-על) ובעת הצורך לנחות היישר אל תוך אוקיינוס חביב ובעל יחסים דיפלומטים חמים עם מדינת ישראל. אבל לעצם העניין - אני דיברתי על כרטיס של שנה, אל על - 1200 דולר (נכון לחודש יוני 02) ואילו אוזבקי/טורקיש - 600-700 דולר. אל על מרשה לעצמה לעשוק את קהל צרכניה בדיוק בגלל טיעונים קלושים כמו אלו שאתם המצדדים בה מעלים - בטחון ובטיחות. אני מטיל דופי כבד בטענות הללו, ואין צורך להיות גיבור סרטי פעולה כדי לטוס בחברות המתחרות והזולות.
 
אך חברת התעופה התאילנדית חלום

היא באמת כמו שכולם אומרים. המדים בצבע הסגול מהממים השירות 15 לא 10. המטוסים מרווחים כל חצי שעה בערך הדיילות מחליפות תלבושות ויוצאות לסבב שתייה נוסף בתום הטיסה כבר נמאס לשתות או לשמוע את המילה הזו מרוב כל הפעמים שמציעים לך שתייה ואוכל במטוס. לא סתם חברה זו היא השנייה בעולם .
 
למעלה