טיסה בשבת בהר הארי

יפה אסי!!! ממש מרשים.

אגב, זה רק נדמה לי, או שעל שדה הנחיתה כתוב "עדי שלי"???
 

חגי

New member
מזוית הצילום נראה שאתה

קצת מסתובב יותר מדי לקראת הנחיתה , אבל בפועל הנחיתה יצאה חלקה לגמרי - בגלשן מתקדם יותר זה לא עובד לעשות סיבובים עד לשניה האחרונה. חוץ מזה - לא היו בכלל טרמיקות ?
 

ASI Z

New member
כן ,לקחתי בחשבון את עניין הסיבובים

הייתי בטוח שאחרי שאפנה לנחיתה יישאר לי עוד גובה ,אך בפנייה הגלשן איבד לי גובה מהר מידי ,להבא אקח זאת בחשבון . היו טרמיקות וקרוב לרכס עילוי מצוין ,רק שאני עשיתי קצת פדיחות (סחבק מתלמד) , אבל יהיה בסדר ... בפעם הבאה ...................... .! ! !
 

David Gerby

New member
דרך מעולה לתחקור טיסות

ההערה שלי - אולי זה זוית הצילום, אבל נראה שאתה תלוי בזוית גבוהה מדי (ראש למעלה). זה אולי נוח אבל פחות יעיל, ומסביר גם את העובדה שהואריו שלך (המצויין יש לאמר) מותקן כך שנוח לראות אותו במצב ישיבה. אם היית שוכב באמת, היה לך נוח להתקין אותו אופקית למצב הטיסה. ייתכן שהרתמה מגבילה אותך לכך, כדאי לבדוק.
 

ASI Z

New member
אכן וואריו מעולה ....

בהמשך לתחקורך , אילו השפעות יש על הגלשן בזמן טיסה בין מצב של שכיבה מלאה (מאוזן ) לבין שכיבה כמו בסרט ,עם זווית גבוהה . אנא תשובה מלאה ובאחוזים
 

חגי

New member
הגרר כמובן גדול יותר ולכן

הביצועים של הגלשן גרועים יותר , אבל הבעייה העיקרית היא שניהוג הגלשן הופך להיות גס - דבר שמסביר את הערותי אליך עוד מהסרט הראשון לגבי הטסת הגלשן. ההטסה כאשר הגוף גבוה מעל הספיד בר נעשית בתנועות גדולות יחסית ועם פחות רגישות וכתוצאה מכך הגלשן תופר את האופק, והפניות אינן יציבות. נדמה לי שגם בסרט הזה ההטסה אינה עדינה כלל והתנודות של הגלשן בשלושת הצירים גדולות ובלתי רציפות.
 
למעלה