תומך בצור....ובנוסף....
לפני כחדשיים הייתי במנהל לכתוב (לעשות) מבחן עיוני. משום שרמת הידע שלי בנושא המבחן היתה כמינימום שבמינימום, לקח לי 6 שעות להשלים בחינה של 4 שעות. אז כשסיימתי, התברר לי שנותרתי לבד עם אדוארד. כולם כבר נעלמו. ישבתי עם אדוארד כשעתיים ושוחחנו בעניני תעופה, כולל נושא הגדר מכשירים, דרישות לקבלה, חידוש וזכויות. לפי דברי אדוארד, "אף אחד לא מבין את החוקה" בהקשר לחידוש הגדר מכשירים. לפי דבריו, הצורך במבחן רמה הוא פעם בשנה, לכולם, ללא הבדל ברמת הרשיון. מה שכן דרוש הוא - בששת החודשים שלפני מימוש זכויות ההגדר, היינו ביצוע טיסה לפי כט"מ, על הטייס להיות בעל הנסיון המינימלי ככתוב בחוק. 6 שעות מכשירים ו 6 הנמכות. זו ההוראה הכוללת. הטסים במסגרת חברה כלשהיא, טיסות לפי דרישה (צ"רטר) או טיסות מסודרות בהתאם ללוח זמנים (חברת תעופה) חייבים במבחן רמה תקופתי כל 6 חודשים, ככתוב בחוק הנוגע להפעלת כלי טייס בצורה כזאת, או ברשיון המפעיל. כל טייס אחר, ללא קשר לסוג הטיסה אינו חייב במבחן רמה אלא פעם בשנה. למה "כולם" חושבים שהם צריכים לעמוד במבחן רמה כל 6 חודשים, הוא לא יודע, ואם בא מועמד ומבקש בוחן, מי הם שיגידו לו לא. בכדי להיות בטוח שאדוארד הבין את שאלתי, דשתי בסוגייה מזויות שונות, עם "דוגמאות", והוא נשאר איתן בדעתו. מצד שני, תמיד קיימת האפשרות שאני הוא זה שלא הבנתי מה אמר, והפכתי את הדברים על פיהם. אם כך - איתכם הסליחה. דרך אגב -- הצלחתי במבחן. הנמכות בטוחות..מייק..