טיסה ליד הר געש פעיל
אני כרגע בתחילתו של טיול טיסה בארה"ב. נקודת הזינוק לטיול היא סיאטל והכוונה היא לטוס דרומה בחוף המערבי ולחזור דרך Las-Vegas. כסיפתח אתמול טסנו ביום של ראות 100KM ללא עננים להר הגעש הפעיל סט. הלן ואגם "spirit lake" שעל ידו. הטיסה בגובה 8 קצת מתחת לשיא ההר - 8.3. הנחל המערבי להר מלא בעפר וולקני בעומק של 100 מטר. המראה חבל"ז. עוד פרט טכני מעניין - אני משתמש ב Garmin 195 שקניתי מיד שניה. הGPS הגיע עם מסד נתונים "אטלנטי" - שכולל את נתוני הקרקע של אירופה וישראל אבל לא את אלו של ארה"ב. למרות זאת טענתי "cycle" אמריקאי תמורת $35(ועידכנתי לגירסת תוכנה 3.01) ואני מקבל את כל הנתונים על ה airspace כולל Class B, C, D וכל נתוני השדות כולל תקשורת ואיזורים מוגבלים. מה שלא מקבלים זה את מפת הקרקע - ערים וכבישים. זוהי בהחלט פשרה סבירה לאופן בו אני מנווט. (גילוי נאות: אין לי שום קשר לGarmin). הלג הבא: Arcata ו Eureka . תמיר
אני כרגע בתחילתו של טיול טיסה בארה"ב. נקודת הזינוק לטיול היא סיאטל והכוונה היא לטוס דרומה בחוף המערבי ולחזור דרך Las-Vegas. כסיפתח אתמול טסנו ביום של ראות 100KM ללא עננים להר הגעש הפעיל סט. הלן ואגם "spirit lake" שעל ידו. הטיסה בגובה 8 קצת מתחת לשיא ההר - 8.3. הנחל המערבי להר מלא בעפר וולקני בעומק של 100 מטר. המראה חבל"ז. עוד פרט טכני מעניין - אני משתמש ב Garmin 195 שקניתי מיד שניה. הGPS הגיע עם מסד נתונים "אטלנטי" - שכולל את נתוני הקרקע של אירופה וישראל אבל לא את אלו של ארה"ב. למרות זאת טענתי "cycle" אמריקאי תמורת $35(ועידכנתי לגירסת תוכנה 3.01) ואני מקבל את כל הנתונים על ה airspace כולל Class B, C, D וכל נתוני השדות כולל תקשורת ואיזורים מוגבלים. מה שלא מקבלים זה את מפת הקרקע - ערים וכבישים. זוהי בהחלט פשרה סבירה לאופן בו אני מנווט. (גילוי נאות: אין לי שום קשר לGarmin). הלג הבא: Arcata ו Eureka . תמיר