טיסה מעל בן גוריון ובית שמש
היום יצא לי להדריך 2 טייסים שעושים קורס ניווט תחרותי (הכנת צוותים לתחרויות ניווט של אגודת התעופה). הניווט היה היום דרומה לכיוון שדה תימן. כדי לעשות את הטיסה ליותר מעניינת, רציתי לעבור בנתיב ירקונה - סגולה - ב"ג - איילון, שבד"כ לא נותנים לטוס בו, אלא רק למטוסים מ/אל ב"ג. התקשרתי למגדל ודיברתי עם ה TMA ששלחו אותי לאחראי משמרת, ומכיוון שלא היה כנראה עומס רב, קיבלנו אישור. הגשתי את המרשה על פי המרשה המיוחד לדובה נמוך שהגשתי ביום חמישי ויצאנו לדרך. הטיסה מעל ב"ג היתה חביבה מאד, עומס לא היה אבל תמיד יפה לראות שדה גדול מגובה נמוך (2000 רגל) ואת ההרקולסים מסודרים יפה... התבקשנו לעקוף אותו ממזרח וכך עשינו. טסנו בהמשך דרך איילון לכיוון זנוח (ליד בית שמש). כבר מזמן לא יצא לי לטוס באזור הזה. רבותי - זה אזור יפהפה ואתגרי ביותר לניווט (בעיקר עם המפות הלא מעודכנות שיש לנו....) יש שם הרים , גבעות, עמקים, יערות, ויישובים קטנים. טיסה בהחלט מהממת. לאחר מכן המשכנו לכיוון שדרות, חזרה מזרחה ללהבים, אשל הנשיא ונחיתת דיוק בתימן. את החזרה להרצליה עשינו כבר לקראת שקיעה לאורך חוף אשקלון ושמש בפנים ל 29...
היום יצא לי להדריך 2 טייסים שעושים קורס ניווט תחרותי (הכנת צוותים לתחרויות ניווט של אגודת התעופה). הניווט היה היום דרומה לכיוון שדה תימן. כדי לעשות את הטיסה ליותר מעניינת, רציתי לעבור בנתיב ירקונה - סגולה - ב"ג - איילון, שבד"כ לא נותנים לטוס בו, אלא רק למטוסים מ/אל ב"ג. התקשרתי למגדל ודיברתי עם ה TMA ששלחו אותי לאחראי משמרת, ומכיוון שלא היה כנראה עומס רב, קיבלנו אישור. הגשתי את המרשה על פי המרשה המיוחד לדובה נמוך שהגשתי ביום חמישי ויצאנו לדרך. הטיסה מעל ב"ג היתה חביבה מאד, עומס לא היה אבל תמיד יפה לראות שדה גדול מגובה נמוך (2000 רגל) ואת ההרקולסים מסודרים יפה... התבקשנו לעקוף אותו ממזרח וכך עשינו. טסנו בהמשך דרך איילון לכיוון זנוח (ליד בית שמש). כבר מזמן לא יצא לי לטוס באזור הזה. רבותי - זה אזור יפהפה ואתגרי ביותר לניווט (בעיקר עם המפות הלא מעודכנות שיש לנו....) יש שם הרים , גבעות, עמקים, יערות, ויישובים קטנים. טיסה בהחלט מהממת. לאחר מכן המשכנו לכיוון שדרות, חזרה מזרחה ללהבים, אשל הנשיא ונחיתת דיוק בתימן. את החזרה להרצליה עשינו כבר לקראת שקיעה לאורך חוף אשקלון ושמש בפנים ל 29...