טיסתי הראשונה כטייסת פרטית .
בעצם נכון לומר טיסה שניה , אך בראשונה ישב חברי (טייס גם הוא) בכיסא ימין כך שאז בעצמם לא חשתי את מלא האחריות . ובכן יצאתי אתמול מהרצליה לכיוון חיפה בשעה 16:00 לערך ,כאשר התכנון היה לקחת נוסעת בחיפה (אמא) ולחזור עמה להרצליה . התחלתי בהקפה בהרצליה כיוון שלא טסתי זמן-מה , ולדרך . הראות לא היתה מדהימה , בסיס ענן ב-´2000 .תכננתי לבקש מהבקר שיקצה לי גובה שונה בדרך חזור. הדרך חלפה בנעימים ובהגיעי לגלים הרדיו הפסיק לעבוד : התצוגה הבהבה . עברתי לרדיו 2 ולא הצלחתי ליצור קשר .ויתרתי על פרידה מפלוטו כיוון שכבר עברתי את גלים ,והודעתי לחיפה שני בנוהל תקלת קשר ,בקול לא הכי רגוע .. קיצורו של עניין הרדיו חזר ,והבקר שאל אם הכל בסדר ( כנראה נשמעתי בקשר) נחתתי בשלום (הבקר שלח לקצרה , אני בקשתי ארוכה). בדרך חזרה בסיס הענן היה ב-2000 לערך , ביקשתי שינוי גובה וקיבלתי 1500 . היה קצת מפחיד לטוס 1500 דרומה אך הנתיב היה פנוי . בצומת השרון נשלחתי ל2000, ואכן העננים החלו להתפזר .כניסה לצלע מת של 29 ונחיתה של טייסת מרוצה ואמא גאה
בעצם נכון לומר טיסה שניה , אך בראשונה ישב חברי (טייס גם הוא) בכיסא ימין כך שאז בעצמם לא חשתי את מלא האחריות . ובכן יצאתי אתמול מהרצליה לכיוון חיפה בשעה 16:00 לערך ,כאשר התכנון היה לקחת נוסעת בחיפה (אמא) ולחזור עמה להרצליה . התחלתי בהקפה בהרצליה כיוון שלא טסתי זמן-מה , ולדרך . הראות לא היתה מדהימה , בסיס ענן ב-´2000 .תכננתי לבקש מהבקר שיקצה לי גובה שונה בדרך חזור. הדרך חלפה בנעימים ובהגיעי לגלים הרדיו הפסיק לעבוד : התצוגה הבהבה . עברתי לרדיו 2 ולא הצלחתי ליצור קשר .ויתרתי על פרידה מפלוטו כיוון שכבר עברתי את גלים ,והודעתי לחיפה שני בנוהל תקלת קשר ,בקול לא הכי רגוע .. קיצורו של עניין הרדיו חזר ,והבקר שאל אם הכל בסדר ( כנראה נשמעתי בקשר) נחתתי בשלום (הבקר שלח לקצרה , אני בקשתי ארוכה). בדרך חזרה בסיס הענן היה ב-2000 לערך , ביקשתי שינוי גובה וקיבלתי 1500 . היה קצת מפחיד לטוס 1500 דרומה אך הנתיב היה פנוי . בצומת השרון נשלחתי ל2000, ואכן העננים החלו להתפזר .כניסה לצלע מת של 29 ונחיתה של טייסת מרוצה ואמא גאה