שלום,
יש לי 2 מספרים במנוי אחד. ביקשתי להעביר מספר שני למנוי אחר שיישתייך לאמא שלי. היא לא לקוחה בהוט מובייל.
ב-6/9/20 שלחתי להם מסמכים שהם ביקשו. בקשה להעברת מספר והוראת קבע חתום וגם ביקשתי שישדרגו תכנית סלולרית לטובה יותר במספר שיישתייך לאמא.
שלחתי פנייה להם באתר ב-13/9/20 לשאול מה המצב של טיפול ולמה זה לוקח יותר זמן. חזרו אליי באימייל ואמרו שבקשה שלי בטיפול במחלקה רלוונטית.
עד היום לא שמעתי מהם עדיין. לא מבין למה דבר כזה לוקח הרבה זמן. האם היו איזה שינויים מחלקתים בהוט מובייל לאחרונה? שינויים במבנה של חברה? כי זה לא אמור לקחת שבועות.
יש לי 2 מספרים במנוי אחד. ביקשתי להעביר מספר שני למנוי אחר שיישתייך לאמא שלי. היא לא לקוחה בהוט מובייל.
ב-6/9/20 שלחתי להם מסמכים שהם ביקשו. בקשה להעברת מספר והוראת קבע חתום וגם ביקשתי שישדרגו תכנית סלולרית לטובה יותר במספר שיישתייך לאמא.
שלחתי פנייה להם באתר ב-13/9/20 לשאול מה המצב של טיפול ולמה זה לוקח יותר זמן. חזרו אליי באימייל ואמרו שבקשה שלי בטיפול במחלקה רלוונטית.
עד היום לא שמעתי מהם עדיין. לא מבין למה דבר כזה לוקח הרבה זמן. האם היו איזה שינויים מחלקתים בהוט מובייל לאחרונה? שינויים במבנה של חברה? כי זה לא אמור לקחת שבועות.