טיפול בטחורים
מאמר חדש

טיפול בטחורים
מאמר חדש


טחורים נוצרים כאשר כלי דם מתנפחים עד כדי שבולטים אל מחוץ לפי הטבעת (טחורים חיצוניים), או נמצאים בתוכו (טחורים פנימיים). התפרצות הטחורים על פי רוב הינה תוצאה של לחץ ועומס יתר על אזור פי הטבעת והסיבות לכך יכולות להיות רבות ומגוונות: עצירויות ממושכות וקושי בהתפנות, מאמץ פיזי קשה (למשל נשיאת משא כבד), רפיון בכלי הדם, הריון (למעלה מ 20% מהנשים ייסבלו מטחורים במהלך ההריון או אחרי לידה).
הומאופתיה הינה דרך נהדרת לטיפול וריפוי של טחורים, דרך ריפוי טבעית בה הגוף עצמו מתחזק עד שיכול להביא לתהליך של החלמה וריפוי. מוזמנים להרחיב את הקריאה!

קריאה נעימה
 
טיפול הומאופתי בטחורים

אם הטחורים אכן עברו...כלומר כלל אינך מרגיש כאב, או הפרעה אז אני לא רואה סיבה מדוע להגיע לטיפול הומאופתי (אלא אם כן יש בעיות אחרות מעבר לטחורים). בהחלט יכול להיות שהגוף בעצמו מרפא טחורים כמו הרבה בעיות אחרות, ואם אכן כך אשריך.
 
טחורים שנעלמים וחוזרים

כמו כל בעייה רפואית גם טחורים יכולים להעלם באופן טבעי ואז לחזור, בד"כ אנשים שחוו התפרצות טחורים הם אנשים מועדים להתפרצויות שכאלה גם בעתיד.

הסיבות להתפרצויות הטחורים יכולות להיות מגוונות ולנוע מהשפעות גופניות (מאמץ רב, הריון, כלי דם רפויים, עצירות..) ועד השפעות רגשיות (לחץ, עצבים...)

הייתרון בטיפול הומאופתי טמון בכך שלא רק שמרפא את הטחורים אלא גם מחזק את המטופל מבחינה גופנית ורגשית כך שהמועדות שלו "ליפול" שוב ושוב לטחורים גם היא נעלמת.
 
למעלה