טיפול במשברים - פרשת רמדיה
שלום, שנה לפרוץ משבר רמדיה, וזה הזמן להסתכל לאחור, וללמוד מטעויות. טיפול במשברים הוא חלק בלתי נפרד מעבודתו של משרד יחסי הציבור, ויהיה מעניין לשמוע מה אתם הייתם עושים במקרה הזה - משבר רמדיה. חוץ מזה, בכלל לגבי משברים: האם אתם בכלל לוקחים בחשבון מצב שכזה (שאלה גם ללקוחות וגם ליחצנים)? כלומר האם בשכר העבודה שלכם כלול טיפול במשבר (ולגבי לקוחות, האם שילמתם עבור שרות כזה)? אם לא, חשבתם מה תעשו במקרה ו...? רון
שלום, שנה לפרוץ משבר רמדיה, וזה הזמן להסתכל לאחור, וללמוד מטעויות. טיפול במשברים הוא חלק בלתי נפרד מעבודתו של משרד יחסי הציבור, ויהיה מעניין לשמוע מה אתם הייתם עושים במקרה הזה - משבר רמדיה. חוץ מזה, בכלל לגבי משברים: האם אתם בכלל לוקחים בחשבון מצב שכזה (שאלה גם ללקוחות וגם ליחצנים)? כלומר האם בשכר העבודה שלכם כלול טיפול במשבר (ולגבי לקוחות, האם שילמתם עבור שרות כזה)? אם לא, חשבתם מה תעשו במקרה ו...? רון