טיפול בפטרת הציפורניים עם כדורי למיסיל

טיפול בפטרת הציפורניים עם כדורי למיסיל

אני סובל מפטרת ציפורניים בשתי אצבעות בכף הרגל.
לפני כשבועיים ניגשתי לרופא על מנת לקבל פתרון למצב והוא נתן לי מרשם לכדורי למיסיל. האם משיהו לקח את הכדורים האלה? יש תוצאות? מה ההשלכות של לקיחת הכדורים? אשמח לשמוע ממישהו עם ניסיון.
 
כדורי למיסיל לטיפול בפטרת הציפורניים

אני שמחה לשמוע שאת שואלת שאלה כזו כאן ושאת לוקחת את עניין הטיפול בבעיה באופן רציני. רבים מאיתנו מזניחים את הבעיה וכתוצאה מכך הטיפול בפטרת הציפורניים מתחיל להסתבך.
בנוגע לשאלתך - למיסיל כידוע הינה תרופה אותה ניתן לקבל עם מרשם בלבד מאחר שקיימות מספר הגבלות מבחינת מי יכול ומי אינו יכול ליטול כדורים אלה. לדוגמא - נשים בהריון, נשים מיניקות, אנשים עם בעיות במערכת החיסון כגון סרטן, סוכרת, נשאי HIV, פסוריאזיס,
אנשים עם בעיות בקיבה, כליות וכבד. אני מקווה מאוד שהרופא שלך ווידא שאינך שייכת לאחת מקבוצות הסיכון. חשוב להדגיש שגם אם אינך שייכת לאחת מקבוצות הסיכון ישנן תופעות לוואי
במיוחד בנטילת הכדורים לאורך זמן. הנפוצות שבהן: מגרנות, אי נוחות בבטן, בחילות, שלשול, כאבי שרירים, יובש בעור ופריחה.
בנוגע לתוצאות - לעתים ניתן להבחין בתוצאות חיוביות בטיפול בפטרת הציפורניים על ידי נטילת כדורי הלמיסיל, למרות שזמן הטיפול יכול להגיע עד לכ - 8 חודשים במקרה של פטרת בציפורניים בכף הרגל. חשוב להדגיש שלא ניתן להבטיח כי בתום הטיפול פטרת הציפורניים לא תופיע שוב.
אם נקצר:
- יש תוצאות טובות למרות שהטיפול יכול לקחת זמן רב.
- הטיפול משפיע על כל מערכות הגוף.
- הטיפול אינו מבטיח את חיסול הפטרת לתמיד.
כעת, הבחירה בידיך.
 
למעלה