טיפוס מחדרה לאום אל פחם

טיפוס מחדרה לאום אל פחם

האם אני חייב לקבל אישור בקשר מהבקר בכדי לטפס מחדרה 1500 לאום אל פחם 2500? במידה והקשר צפוף והבקר לא עונה האם אני חייב להמשיך ב 1500 עד לקבלת אישור מהבקר לטפס? הנתיב בכיוון הנגדי מאום אל פחם לחדרה הוא בגובה 3000 אבל מטוסים ממגידו מגיעים ב 2000 ואז נוצר קונפליקט בחדרה.....
 
אתה ממשיך ../images/Emo56.gif

בנתיב כמו שמצויין במפת נתיבים, וכמובן פותח עיניים. במידה והבקר לא עונה זה בעיה שלו, אתה ממשיך כמו שמצויין בתוכנית טיסה וכמובן מנסה ליצור איתו קשר שוב ומודיע לו שאתה בטיפוס ל-2500. דרך אגב, למה השם שלי היחידי שבולט ??
 
אני המשכתי אבל.....

אני המשכתי בטיפוס אבל פלוטו נזף בי.....!! השם שלך בולט כי המחשב זוכר ששם המשתמש שלך הוא יעל רוזן ולכן הוא מדגיש אותו. גם אצלי מודגש רוני ראובני
 
היית צריך לנזוף בו בחזרה../images/Emo88.gif

אם הייתה לו סיבה ממשית שתישאר בגובה הזה הוא היה צריך להתריע לפני שהגעת לחדרה ואם הוא לחוץ שיביאו עוד כח אדם לפלוטו. מה היה קורה אילו היתה לך תקלת קשר ?? חוץ מלשים 7600 על ה-3 זה בדיוק אותו הנוהל.
 

eyalmnm

New member
אתה ממשיך אך....

כאשר אתה מעל חדרה כדאי לפנות לכיוון אום אל פחם ולהישאר בגובה 1500 בגלל התנועה מדרום לצפון והתנועה מצפון לדרום למשך כ- 2 דקות ואז להתחיל לטפס. ליעל השם שלך בולט מכיוון שאת online.
 
לא רק השם שלך בולט ../images/Emo41.gif

יעל, המערכת של תפוז עובדת כך שכשאת מתחברת לפורום (אם לא לחצת על התנתקות בראש העמוד פעם אחרונה שהתחברת) היא מזהה אותך לפי השם משתמשת והסיסמא האחרונים שהכנסת. המערכת מסמנת לכל משתמש/ת את ההודעות שכתב/ה ע"י הבלטה של שם המשתמש. לכן השם שלך בולט כשאת מחוברת לפורום, שלי בולט כשאני מחובר וכו´... חג שמח !!!
 
הבנתי , ../images/Emo62.gif

כבר כתבתי למעלה להתעלם מהשאלה... אז למה כולם עונים ?????????
 
טסים לפי "תוכנית טיסה"

הכלל הוא מאוד פשוט: טסים לפי תוכנית הטיסה שהגשת. אם הגשת תוכנית שבה רשום שאתה טס בנתיבי VFR נמוך, אז בכל תקלת קשר מכל סוג הן טכנית והן עומס על הקשר אתה חייב להמשיך לפי התוכנית, קרי, בנתיב ובגבהיו. אם נוצרת סכנה בנתיב והפקח מוצא לנכון להתריע, הרי הוא "רואה" אותך ויכול לעשות זאת ביוזמתו. מעבר לכך, זו טיסת ראייה וחובה עליך לפקוח עיניים. אבל, לטוס בנתיב ובגבהיו.
 
למעלה