תמחור מוצרים אינו קשור למחיר העלות שלך...
תמחור מוצרים הוא תחום נפרד לחלוטין מתחום הרכש. התמחור צריך להתבסס על מחיר השוק, לדוגמא: מוצר שמתחרים שלך מוכרים ב-150$, אל תמכור ב-250$ ומצד שני אל תמכור ב-50$ והסיבות לכך ברורות: 1) לא ב-250 כיוון שלא תצליח למכור הרבה. 2) לא ב-50 כי אתה שובר את השוק, ואחרים יתחילו להוריד מחירים גם-כן והמוצר יצא מהשוק כיוון שלא יהיה רווחי...חשיבה לטווח ארוך. אם יש קורלציה בין מחיר הרכש למחיר השוק, יש לך מוצר חדש לאיביי ובהצלחה... לגבי משלוח, אתה יכול לתת מס' אופציות למשלוח בתמחור שונה: דואר רשום ב-3.5$, EMS ב-20$ וכו'...כל לקוח יחליט בעצמו וישלם בהתאם.