טיפים ישימים - כך תבחרי בבושם המתאים..

תוכן-מקודם

Member
מנהל
pexels-valeria-boltneva-965989.jpg
קרדיט תמונה: pexels

אם גם אתם מרגישה שהגיע הזמן להתחדש בבושם, להלן מספר טיפים ישימים אשר יסייעו לך לבחור מתוך ההיצע הרחב והמגוון את הבושם המתאים ביותר בעבורך.
כידוע, היצע הבשמים הינו רחב ומגוון והוא רק הולך ומתרחב עם הזמן והטיפים הבאים יכולים לסייע לך להתמקד אך ורק באפשרויות הרלוונטיות, מה שיוביל אותך אל הבחירה המושלמת:

הביני (או הגדירי בצורה ברורה) את ההעדפות שלך

יכול להיות שאת יודעת שאת אוהבת בושם כזה או אחר. אבל לא בטוח שאת יודעת איך להגדיר את הטעם שלך בניחוחות או בסוגי בשמים.
הבנה והגדרה של הטעם שלך בנושא זה תסייע לך במידה רבה בביצוע הבחירה בבשמים.
נסי לבדוק אם הבשמים שאת משתמשת מתאפיינים בניחוחות מתוקים או אולי את מעדיפה ניחוחות מתובלים או אפילו מעט חריפים יותר.
אם קשה לך להגדיר בעצמך את ההעדפות שלך, תוכלי תמיד לגשת לנציגת שירות מקצועית אשר מתמחה בתחום הבשמים, להציג לה את השמות והמותגים המועדפים עלי בתחום הבשמים והיא תדע לעזור לך להגדיר את ההעדפות.

הקפידי להתעדכן בחידושים בעולם הבשמים​

בכל תקופת זמן קצרה יוצאים לשוק עוד ועוד בשמים חדשנים – אשר חלקם הינם בעלי פוטנציאל להוות כסיפור ההצלחה הבא בתחום.
מהסיבה הזאת, לפני שאת בוחרת בושם, ההמלצה היא להתעדכן בכל אותם החידושים – ובעיקר בחידושים המגיעים מבית מותגים שאת אוהבת או מתחברת אליהם.
תמיד כיף ליהנות מבושם חדש, אשר רק הגיע לאחרונה למדפים ואולי גם להיות מהראשונות אשר גילו אותו – מה שיכול לגרור לא מעט מחמאות.

תכנני את התקציב אותו את רוצה (ויכולה) להקצות לטובת הקנייה​

מיותר אולי לציין כי טווח המחירים של בשמים הינו גבוה במיוחד – ישנם בשמים אשר מוצעים במבצעים ויכולים להתחיל במחירים של עשרות שקלים וישנם גם בשמים אשר מחיר יגיע למאות רבות של שקלים.
לכן, אם את מוגבלת מבחינת התקציב, חשוב שתתכנני את סכום הכסף אותו את מבקשת להקצות עבור המטרה – יש לקחת בחשבון, כי מחיר הבושם אמור להיות מושפע מלא מעט פרמטרים ובין היתר גם מגודל הבקבוק ותכולתו – כך שלפעמים שווה להשקיע קצת יותר על מנת ליהנות מכמות גדולה יותר של בושם, אשר תשמש אותך לתקופת זמן ארוכה יותר.

נסי להיחשף לכמה שיותר בשמים וכמה שיותר ניחוחות​

הדרך הטובה ביותר לבחירת בושם עוברת דרך האף. לכן, גם אם אתם מעוניינת להזמין לעצמך בושם דרך רשת האינטרנט, ההמלצה היא לא לוותר על להגיע לפרפומריה או לאחד מאותן רשתות הכולבו אשר כוללות בין היתר גם מחלקת בשמים.
ההמלצה היא פשוט לנסות ולהיחשף לכמה שיותר ניחוחות, כאשר, כדאי לנסות ולהריח אותם על גבי העור שלך – כידוע, ישנם בשמים מסוימים אשר יכולים להריח עליך בצורה מסוימת ועל מישהי אחרת בצורה אחרת.

אספי מידע והיחשפי חוות דעת והמלצות​

רשת האינטרנט מהווה כלי אשר מנגיש מידע בכל נושא ותחום. כך שגם אם את מעוניינת לדעת קצת יותר פרטים על בשמים מסוימים תוכלי להשתמש ברשת לצורך המטרה.
באפשרותך לקרוא על המותג אשר עומד מאחורי אותו הבושם – ולהבין אם יש הוא נחשב כבעל שם ומוניטין בתחום הבשמים.
מעבר לכך, ניתן לקרוא ברשת לא מעט חוות דעת והמלצות של משתמשות לגבי כל סוג של בושם – כדאי גם להשתמש בכלי זה לפני שאת מבצעת בחירה – בעיקר במקרים בהם את לא בטוחה אם אותו בושם לגביו את מתלבטת אכן יהווה כבחירה הנכונה והמתאימה בעבורך.
 
למעלה