טיפים לזיכרון שמיעתי

להיות חרש זה מתנה משמיים

יש שומעים מפגרים ויש שומעים משותקים ויש חרשים...לפחות תודה לאלוהים שעשה את יובליק חרש ולא שומע מפגר ולא שומע משותק אין דבר ליקוים שמיעה..או שומע מפגר או שומע משותק או חרש ולא ינסה להתחמק יובליק מ3 דברים חזקים...במסמכים ריפואית..ליקוי שמיעה נקרא זה אדם שומע ומפגר ומשותק!
 

אמיר335

New member
כן כן תודה רבה לך בורא עולם

ששלחת לנו את המכשירים הנפלאים הללו העשרת את חיינו ועשית אותם עשירים יותר מלאים יותר ונשגבים יותר. ובכלל דון סקוטי אין עליך בעולם. קרעת אותי מצחוק
 
שומעים מדברים חרשים מסמנים..

ליקוים שמיעה אילמים בסקס..ליקוים שמיעה אילמים בשחייה ליקוים שמיעה אילמים בשפות אחרות..נתראה עם ליקוים שמיעה בלי כלי עזר מכשיר שמיעה..יש מסכנים ליקוים שמיעה גוססים מדיבור שמאבדים שיווי משקל שנגמרו בטריות..יש מאות ליקוים שמיעה אילמים יש הורים שומעים לילדים חרשים אילמים לא ידעו הורים שומעים לפתח את תקשורת.. מילה חרש אילם יחשב להתעללות נפשי לאדם חרש לא באשמתו שלא דיבר...זה תלוי בחינוך של הורים שומעים..אין זכות לחרשים לדבר עם שומעים אם ראו הכל מסמנים רק לחרשים מה איכפת חרשים משומעים חרשים רואים הכל ומסמנים שפת סוד של חרשים שלא תדעו שיש חרשים שמסמנים מאחורי גב שומעים יש שומעים אילמים שמדברים מאחורי גב לליקוים שמיעה..יש שומעים שאומרים לליקוים שמיעה אילמים יש לליקוים שמיעה קולות משונות שנשמע מאמץ על מה כלום..רואים בחרשים מסמנים בשפה שוטפת מפתחת..אמת היא לדעתי לשומעים יש קולות יש שלא סובלים מקולות דיבורים של ליקוים שמיעה מרוב המאמץ משפריצים נוזלים ממשחה שיניים מפה על בוקר לפרצוף שומע היה שפת סמנים על בוקר בלי קולות להתרעננות שפת סמנים על בוקר..יש דיבור עברית ויש דיבור אנגלית ויש דיבור ערבית ויש שפת סמנים!
 
הנה לך

סתירה "חירש מעצם היותו חירש (אינו יכול לשמוע כלום) הופך אוטומטית לאילם עד להודעה חדשה" ואתה טועה, יש אילם שהוא עבר טראומה אבל הוא כן מסוגל לדבר, הוא פשוט לא רוצה!!!! אין פה קשר בכלל לחרש שלא מדבר כי הוא נולד חרש, הוא לא מדבר כי לא לימדו אותו ואם הוא ילמד לדבר הוא יצליח לדבר. אין קשר בין אילם שנולד עם פגם בדיבור לבין אילם שעבר טראומה והשתתק. אתה יכול לקרוא לי מטומטמת כמה שאתה רוצה, אין לי שום סיבה להיעלב כי אתה אומר די הרבה דברים נכונים, אבל מוסיף כול מיני שטויות בצד שלגמרי מורידות מהערך של המילים שלך... אתה טוען שאתה מתבסס על ידע וניסיון? בנאדם שהיה מתבסס על ידע וניסיון לא היה אומר משהו כמו "חרש הופך אוטומטית לאילם" כי כל אחד יודע שחרש שהוא גם אילם, הופך לכזה רק בגלל ניוון מיתרי הקול שלו עקב חוסר שימוש בהם, לפיכך כשהוא נולד הוא עוד לא אילם, זה קורה עם הזמן. היום בקושי תמצא חרשים אילמים, בין הצעירים... המבוגרים באים מדור יותר ישן שלא למד לדבר ולא ידע להתמודד כמו היום עם ליקוי בשמיעה. ומורן צודקת, אתה מפרש את הכול בצורה כזאת שזה יתאים לך... אתה הופך את כל העובדות כדי להוכיח שאתה צודק, והאמת היא שאין פה צודקים וטועים... ובקשר לזה שאתה נעלב שאנחנו קוראים לך "חרש" על סמך רמת השמיעה שלך- זה ממש טיפשי להפוך עולמות כדי להוכיח שאתה לא חרש. כל קלינאי תקשורת יגיד לך ש80 דציבלים ומטה זה כבר נחשב לחרש. וואלה, לא אכפת לי גם שיקראו לי חרשת שיקראו לי כבדת שמיעה ושיקראו לי מטומטמת, אני יודעת מה אני ושכולם יקפצו לי... מה זה משנה ההגדרות האלה ולמה להילחם עם כולם כדי להוכיח שאתה מדבר בטלפון ושומע שצועקים לך באוזן בלי מכשיר אז זה הופף אותך לכבד שמיעה??? גם אני שומעת שצועקים לי בואזן בלי מכשירים ואני גם שומעת מרחוק כי השמיעה שלנו לא גמורה לגמרי יש לנו עדיין שרידי שמיעה אבל בדיקת השמיעה מוכיחה שאנחנו חרשים אבל טוב לך לקרוא לעצמך כבד שמיעה, תהנה תמשיך לחיות באשליות
 

יובליק

New member
נופו את סתם מבלבלת ת'מוח

אמרתי "חירש מעצם היותו חירש (אינו יכול לשמוע כלום) הופך אוטומטית לאילם עד להודעה חדשה" וזה נכון מאוד, חירש שלא מלמדים אותו לדבר עלול להישאר אילם כל החיים שלו ובגלל זה רשמתי "עד להודעה חדשה" כלומר עד שילמדו אותו, מה לא מובן באמת ??? איפה סתרתי את עצמי??? מה את מנסה לחפש אותי עכשיו על שטויות ? את חוזרת על דברים שאמרתי כבר את לא מחדשת לי כלום בקשר לאילם וחירש. אתם אומרים שאני מפרש הכל והופך את העובדות ככה שזה יתאים לי אבל עדיין לא הראתם לי איפה סתרתי את עצמי ואיפה שניתי את הגירסא שלי, אתם סתם מתרצים כי אתם יודעים שיש משהו בדברי ואתם מפחדים להודות בטעות שלכם, פתאום בא מישהו חדש שהפך לכם את כל העולם והכיר לכם את המשמעות האמיתית של חירשות וכבדי שמיעה, אתם בלחץ אולי בגלל שכבר שנים הטעיתם אנשים לגבי זה... הבעייה העיקרית פה היא בהגדרה שלכם לחירשים, מצד אחד אתם באים אליי עם הגדרות של אתרים רשמים המבוססים על מילונים ומצד שני אתם באים אליי עם "החוק הישראלי" ועוד מאשימים אותי שאני זה מסדר הכל לטובתי, תתביישו לכם, במקום לנסות להבין ולברר את העובדות אתם ממשיכים בשטויות שלכם, ממש תתביישו לכם. אני שוקל לפנות להנהלת הפורומים שתמחק את ההודעות המטעות שלכם ותגדיר במאמרי הפורום את המשמעות האמיתית של חירשים וכבדי שמיעה, הגדרות המבוססות על ידע של אנשי מקצוע בתחום . לא ייתכן שהמנהל עד עכשיו לא הגיב לדברים. זהות אישית זה משהו אחד כל אחד יכול להגדיר אתעצמו איך שהוא רוצה אבל מבחינה רפואית אין לכם שום זכות להדביק תווית מטעה על אנשים, אתם לא מומחים ולא אנשי מקצוע ואין לכם שום זכות לבוא ולהגיד לי בתור עובדה שאני חירש.
 
לפנות להנהלת הפורומים?

לא נראה לך שאתה קצת מגזים? פה יש דיון ומה צריך למחוק הודעות? מה בדיוק מטעה פה? אתה הבעת את דעתך וכל אחד אחר פה הביע את דעתו על הגדרת חרשים וכבדי שמיעה. תקרא ספר בשם "הדרך שלנו" על זהות אישית של חרשים וכבדי שמיעה בהוצאת המכון לקידום החרש (בלאק מג'יק הזכירה את זה כמה הודעות למעלה). הספר יבהיר לך את הכל וזה לא סתם ספר, זה מבוסס על עובדות מחקריות ולא גיבובי שטויות. זה יבהיר לך חד משמעית את כל הנושא הנטחן הזה. ואל תדאג, אנו לא בלחץ לפחות לא אני בלחץ כי אני עדיין איתנה בדעתי שטעית.
 

moran f

New member
בטחון עצמי זה מצויין

אבל כשהוא הופך לרמה של פירוש כל אי הסכמה כפחד מהודאה בטעות הוא כבר לא בטחון עצמי, והוא כבר בהחלט לא חיובי. זה שדיברת עם קלינאיות תקשורת עוד לא הופך אותך למומחה בתחום, בטח ובטח לא לבר סמכא שאין לחלוק על דעתו. רד מהעץ. אה, ובהצלחה עם הנהלת הפורומים. ספר לנו כמה חזק הם צחקו.
 

solantro006

New member
יובליק,על מה אתה מדבר????

אני לא חרשת.אבל אבא שלי כן, ב-100 % ,ואמא שלי כבדת שמיעה (לא יודעת באיזו רמה,אבל אוזן אחת מושבתת לגמרי ,והשניה חלשה מאוד ו"מתפקדת" רק בעזרת מכשיר). בכל אופן,הדיבור של אמא שלי ברור ורגיל לחלוטין,ו..נחש מה? גם של אבא שלי! יש איזשהו הבדל בדיבור ומבחינים אולי שהוא חרש,אבל עוד לא נתקלתי באדם שלא מבין אותו במאה אחוז,אגב,הוא גם מדבר נכון ושולט בשפה.( שניהם איבדו את השמיעה בגיל שנה +),אז על מה אתה מדבר? אני במשך כל חיי הייתי בסביבה של חירשים וכבדי שמיעה,גם כל החברים שלהם הם חירשים(או כבדים),לפחות 15 זוגות חברים ואת כולם אני מבינה לגמרי אף אחד מהם לא אילם,אפילו לא אחד,לא חושבת שאני מכירה מישהו כזה. סתם שתדע.
 

יובליק

New member
מה את רוצה ממני ???

אני כבר אמרתי 10 פעמים ש: "חירשים שיש להם כושר דיבור מסויים לא נכנסים לקטגורייה של אילמים, רק מי שאינו מדבר נחשב לאילם." אני גם אמרתי שאדם שנולד חירש הוא בעצם אילם עד להודעה חדשה, איך את מצפה שחירש מילדות שלא ניסה ולא עבר שום הכשרה בדיבור ילמד לדבר כשהוא לא יודע מה זה קול ואיך להשתמש בו? אז מה את רוצה ממני??? גם אני עלול לאבד מתישהוא את השמיעה ולהפוך לחירש ונחשי מה? אני עדיין אוכל לדבר (כמו אבא שלך), אז אני לא טמבל כמו שאת אולי חושבת, אני לא אומר שכל חירש הוא אילם, תקראו הייטב את התגובות שלי לפני שאתם באים בטענות .
 
אמרתי את זה כי

אתה אומר שתינוק חרש הוא אילם עד להודעה חדשה אז למה תינוק שומע לא אילם עד להודעה חדשה??? שאלתי את השאלה הזאת כי אתה לא יודע את התשובה. אני דווקא כן יודעת ואתה ממש גורם לי לגחך מההודעות שלך חוץ מזה, תינוק שומע יכול לגדול אפילו עד גיל 3-4 בלי לדעת לדבר בכלל כי להורים יש חלק נכבד בדיבור שלו. מלמדים תינוק שומע לדבר ומלמדים תינוק חרש לדבר. זה שאתה מכיר כמה חירשים אילמים לא אומר לנו כלום, אולי אתה חושב שהם אילמים אבל בעצם הם לא? כי אני מכירה את רוב החירשים בארץ בסביבות הגיל שלי, ועוד לא נתקלתי באחד אילם לחלוטין. נתקלתי בהמון שהדיבור שלהם שגוי, אבל אילם? האילם היחיד שדובר שפת סימנים שאני מכירה, והוא שומע. אז די כבר מיצינו את הנושא אתה טועה ובגדול.
 
למעלה