טיפ להצלחה עסקית ממנהלת הפורום - והבוקר - התמקדות
טיפ חשוב להצלחה עסקית: אחת הבחירות החשובות בכל תחום היא קהל היעד שלנו. זה נכון לעסק, לסטארטאפ, זה אפילו נכון קריירה שלנו. כל פעם מחדש מפליא אותי הקסם שקורה כשקהל היעד שלנו מוגדר היטב. כמה קל הכל נעשה עד כמה המסרים שלנו "תופסים". עד כמה מצטרפים אלינו. עוקבים אחרינו. איך בחירת קהל היעד ושיגור המסרים הנכונים הופכים אותנו מ"מוכרים" למחוזרים.
הקושי הגדול ביותר שאני פוגשת אצל הלקוחות שנמצאים אצלי בליווי להצלחה עסקית, הקושי שהכי מפריע לבחור קהל יעד מדוייק, הוא המחשבה שאנחנו מוותרים על משהו. וזה קורה בגלל איזה טריגר קדמון שגורם לנו לשנוא להפסיד יותר ממה שאנחנו אוהבים להרוויח.
המצחיק הוא שהויתור הגדול שיש במיקוד הוא הויתור על הרבה עבודה שמכניסה לנו מעט.
איך מתמקדים? בדרך כלל לא פשוט לעשות את זה לבד. יותר פשוט לעשות את זה בעזרת עין חיצונית ומקצועית.
אפרת רמתי, ליווי להצלחה עסקית וקריירה 45+
טיפ חשוב להצלחה עסקית: אחת הבחירות החשובות בכל תחום היא קהל היעד שלנו. זה נכון לעסק, לסטארטאפ, זה אפילו נכון קריירה שלנו. כל פעם מחדש מפליא אותי הקסם שקורה כשקהל היעד שלנו מוגדר היטב. כמה קל הכל נעשה עד כמה המסרים שלנו "תופסים". עד כמה מצטרפים אלינו. עוקבים אחרינו. איך בחירת קהל היעד ושיגור המסרים הנכונים הופכים אותנו מ"מוכרים" למחוזרים.
הקושי הגדול ביותר שאני פוגשת אצל הלקוחות שנמצאים אצלי בליווי להצלחה עסקית, הקושי שהכי מפריע לבחור קהל יעד מדוייק, הוא המחשבה שאנחנו מוותרים על משהו. וזה קורה בגלל איזה טריגר קדמון שגורם לנו לשנוא להפסיד יותר ממה שאנחנו אוהבים להרוויח.
המצחיק הוא שהויתור הגדול שיש במיקוד הוא הויתור על הרבה עבודה שמכניסה לנו מעט.
איך מתמקדים? בדרך כלל לא פשוט לעשות את זה לבד. יותר פשוט לעשות את זה בעזרת עין חיצונית ומקצועית.
אפרת רמתי, ליווי להצלחה עסקית וקריירה 45+