טי טי טי... בנושא ה T

טי טי טי... בנושא ה T

אני מאוד משועשע , אני מוכרח להודות מההתיימרות ההמונית הזו לסתור את דברי המגאזין. אני מוכרח לומר שחלק מההסגות (של ארז רביב במיוחד,לא ציני! נשבע!) נשמעו לי הגיוניים למדי. אז באמת , כותב הכתבה הוא בסך הכל כתב בעיתון תעופה שמופץ בכל העולם, והרי אסור אף פעם להאמין לעיתונים, לא? ההסבר שלו היה כל כך לא הגיוני עד כי החלטתי להביא אותו כ"הידעת" של בזוקה ולא כעובדה מוגמרת... נו באמת - הרי כל ילד בן שבע יכול לבנות טיסן עם זנב טי ולבדוק ולראות את ההשפעות של הT על היציאה מהסחרור...ולגלות כי הכתבים לא מבינים מחייהם. אז גם אני וגם הכתב בעיתון ההוא (ועכשיו אני מת למצוא אותו , בכדי לחקור ולראות מה טיבו של הכתב שמבלבל כך את מח,נעשה ממנו צחוק כולנו ביחד) אוי באמת... קטונתונטוננו לקום מול הסברים שכאלו (...אין לחץ על המייצב, ולכן יעילותו אינה פונקציונאלית?רק בהחלקה... גרר מושרה??.... נו דיי - כואב לי כבר הראש!) אני באמת - אבל הפעם אני שוב,באמת, לא ציני : אני באמת לא יכול לקום מול חברה יודעי דבר שכמותכם כי קטונתי. אבל המאמר ההוא היה מוסבר, מנומק,וכתוב בצורה שלא ניתן להתווכח איתה. ההסברים שכל אחד כתב פה,להוציא את ארז שכתב כמה דברים הגיוניים, יציגו את כותביהם באור גרוטסקי משהו .... אבל הדיון בהחלט מצא חן בעיני והעלה נקודות אחרות לגבי הכנפונים שלא ידעתי. ישר כח חברה! מותר לנו לזיין תמוח ! בשביל זה טייסים הם גברים בדרך כלל
 

Eyal B

New member
לא נורא ראובן...../images/Emo13.gif

בעוד שלוש ומשהו שנים גם אתה תדע שמה שקראת ב"כתבה" היה גיבוב של שטויות
 
טיסן עם זנב T

כאחד שלפני מספר שנים תיכנן, בנה והטיס טיסן עם זנב T וכנף תחתית אני יודע שלא כל ילד יכול לבנות דבר כזה, המומנט שמופעל על חיבור מייצב הגובה והגוף בזמן נחיתה על משטח לא חלק, כמו מסלול כורכר או אדמה, גורם למייצב להשבר מהגוף אם אין שם די חיזוקים וחיזוקים אלה מוסיפים משקל במקום הגרוע ביותר, בזנב. כל זה נאמר כדי להבהיר שבנית טיסן עם זנב T אינה כל כך פשוטה
 
למעלה