טלטלים - איחולים וברכות ושאלה עקרונ

טלטלים - איחולים וברכות ושאלה עקרונ

עקרונית : האם גם מי שלא בורך בידיים ימניות בעיצוב בובות\פסלים\פרחים יכול ללמוד את מלאכת העיצוב?
 

t a l talim

New member
כמובן!

בציור אין בעיה בכלל כיוון שזו בעיקר טכניקה, הפיסול מצריך יותר כשרון, אבל הרעיון בפיסול הוא קודם כל לבחור עוגה פשוטה יחסית, לקבל הדרכה טובה- ולהעז! באמת שכולם יכולים.
 
האח על הפורום המתוק הזה

יפה לעין טעים בפה איזה כיף אחרי כמה נסיונות כושלים אולי אתם תוציאו ממני את הדבר האמיתי זה אחד הנסיונות היותר מוצלחים שלי
 

דלית 3

New member
../images/Emo41.gifלכל ה"שמאליים" החוששים - תעיזו ו

תצליחו. מצרפת לדוגמה תמונות של עוגות שנעשו בסדנה של ציור על RFM (בצק סוכר). כל המשתתפות אינן עוסקות בבישול או אפיה - אפילו לא בתור תחביב - וזאת פעם ראשונה שעשו עוגה כזאת. עשיתי מיני סדנה לבנות שלי (12, 8 ו-2) ועוד חברה והתוצאות - תענוג. ילדים הרבה יותר יצירתיים ואחרי שהבינו את הרעיון הוסיפו כיד הדמיון המבורך. מכאן והלאה רק משביחים וזה ממש תענוג. לגבי פיסול, אני השארתי את זה לבת שלי - היא הרבה יותר מוכשרת ממני.
 

דלית 3

New member
תודה. מצרפת תמונה של עוגות הילדות

כדי שייתן חשק לכולם להתנסות בחוויה הכייפית הזאת בלי חשש. גם אני חשבתי שקישוט עוגות זה רק למיקצוענים סופר מוכשרים ואמנותיים ומאז שעברתי סדנה כזאת - מפגש חד פעמי של 3 שעות - אני ממש נהנית להכין עוגות לימי ההולדת של הבנות. זה הרבה יותר קל מהעוגות שיש בספרי עוגות היומולדת למיניהם וגם יותר מיוחד. מומלץ מומלץ מומלץ!
 
למעלה