טלנובלה ברזילאית חדשה - בראשית

AVIELT123

New member
שלום לכולם :)
היום בהוט מתחילה טלנובלה ברזילאית חדשה, על ימי התנ''ך.
סה''כ מסכמת שבעה תקופות:
אדם וחווה, המבול, מגדל בבל, אור כשדים, המסע של אברהם לארץ ישראל, יעקב לאה ורחל, ויוסף במצרים.
בטלנובלה אפית אחת!
חבל שזה לא בויוה, אבל אני אופטימי שאם ''הסולטן'' הגיעה לויוה, גם זו יכולה להגיע לויוה.

העלילה:
הטלנובלה מציגה את 2,300 שנים הראשונות של בריאת העולם, מקורן של כל הבעיות החברתיות, הבנה על החיים, על הבריאה, על האנושות... מסע מאוד מרתק מצפה.
כאשר אדם וחווה היו הראשונים על כדור הארץ, והם שילמו מחיר כבד על ההחלטה לאכול מפרי האסור, על מות בנם האהוב הבל, והבן השני שלהם קין, משאיר חותמת על המשך האנושות בעיר חנוך, כאשר בני האדם האמינו בחופש ולעשות מה שהם רוצים, נוח, אשתו נעמה, וילדיהם היו היחידים ששרדו את המבול על כדור הארץ. עם זאת, אחד מצאצאיו של נוח, נמרוד, מחליט לסטות מהערכים שלו, ולבנות מגדל שיגיע עד השמיים, וכך נוצר חלוקה של העמים, והשפות.
שתקופת המבול לא תחזור על עצמה, אברהם, שמוביל את המסע הגדול לארץ כנען (ישראל) ועוזב את העיר אור של אביו, לאחר שבורא עולם בחר באברהם. שנים אחרי שנים עוברות, וההיסטוריה של יעקב, רחל, לאה, יצחק מתחיל, עד שהסיפור מגיע לחותמת העיקרית: יוסף, לאחר שהוא נמכר למצרים על ידי אחיו.

הטלנובלה תהיה 150 פרקים, היא מצולמת מלבד ברזיל גם במרוקו.
מחזירה למסך שחקנים מוכרים: קרלוס פורטו (ניקו מ''הלוחמת''), פליפי רוקה (''חוקי המשחק''), אוסקר מגריני (נוניס מ''הלוחמת''), אליני פורטו (לואיזה מ''שבע נשמות'' וז'נטי מ''הכוח לאהוב''), לאונרדו מדיירוש (לאורנסו מ''בזמן שישנת''), דניאלה אסקובר (מאיזה מ''האחד''). עוד צוות שחקנים.

קצת מידע:
כל פרק מושקע בתקציב של 2 מיליון לפרק.
כיום הטלנובלה היא השנייה שמצליחה מבחינת ברייטינג בברזיל, בברזיל מידי פרק צופים בה מעל 22 מיליון איש.
כדי לשחזר את התקופה של נוח, המבול והסצנות המרהיבות, נדרש השקעה מעל 3 מיליון דולר, ההפקה אספו עבור סצנת המבול יותר מ-730 צילומים לאפקטים מיוחדים ועד 1970 בעלי חיים צולמו במהלך ההפקה עבור התקופה של נוח, בנוסף התיבה של נוח בעלילה נבנתה על ידי ההפקה במשך חצי שנה.
בנוסף, הטלנובלה התמודדה עם נגיף הקורונה שנכנסו באמצע הצילומים, הצילומים הופסקו, וחזרו לא מזמן להמשך הצילומים.
בתקופת מגדל בבל בטלנובלה, ההפקה ביצעה שלושה חודשים של צילומים בפרק ששודר כאשר העם התחיל לרכוש עוד שפות ועמים.

הפרומו שלה:
 

evglev1

Well-known member
מנהל
אין קשר בין הסולטאן להבאת טלנובלות היסטוריות תנכ"יות מברזיל, משום מה ויוה ננעלו על גלובו ולא נותנים לחברות ברזילאיות אחרות הזדמנות. אבל הסולטאן מעודדת בצורה אחרת, שהיה נראה שערוץ ישראלי שרוכש את הסדרה לא מאפשר לערוץ אחר לשדר אותה, כך אפילו הנקמה של גבריאלה ספניק לא שודרה בויוה כי היא שודרה בערוץ 9, למרות ששודרה עם דיבוב רוסי וללא כתוביות בעברית והנה הסולטאן ששודרה בערוץ 9 מגיע לויוה. כך שגם אם בראשית משודרת עם כתוביות בעברית בערוץ של הוט שזה כאילו שודרה בערוץ ישראלי, מקרה הסולטאן אומר שזה לא מה שצריך למנוע ממנה להיות משודרת בויוה.

אבל מעניין מדוע כדי לצפות בסדרות תנכ"יות צריך ערוץ ברזילאי של הוט ואף ערוץ ישראלי לא רוכש את הסדרות. מעניין גם אם רקורד כמו גלובו מוכרים גרסה בינלאומית מקוצרת ולכן רק בערוץ ברזילאי או באינטרנט אפשר לראות גרסה מלאה או שזה ייחודי לגלובו ולחברה הפורטוגלית של תמיד אהבה ומלכת הפרחים.
 
למעלה