טלפון ואינטרנט - לאן אתם מחוברים?

chenshotokan

New member
טלפון ואינטרנט - לאן אתם מחוברים?

אנחנו עדיין בבזק.. עיניינו אותנו במבצע של 012... האם יש המלצות/ דעות על השירות שלהם? האם יש המלצות לחברות אחרות? האם כדאי להשאר בבזק? (מדברים בעיקר בשעות הערב ובסופ"ש- ומאוד חשוב שתמיד יהיה אינטרנט) תודה
 

goldy

New member
רשת: הוט | טל': סלולרי

אצלי מה שנחשב הוא שרות הלקוחות: ככל שהוא טוב יותר, כך הסיכויים גדלים שאתחבר דרכם.
 

YULI9

New member
הוט לא רואים אותך ממטר

אני במשך כמה שבועות!!! ניסיתי להגיע לשרות הלקוחות שלהם כדי לברר כמה נושאים, חיכיתי על הקו בין חצי שעה ל45 דקות עד שהתיאשתי. השארתי מספר הודעות באינטרנט וכבר כמה חודשים לא חזרו אלי. אני כבולה אליהם בחוזה שברגע שיסתיים אני עוברת מיד לחברה אחרת. מעולם לא ניתקלתי בשרות גרוע יותר.
 

goldy

New member
'כבולה בחוזה'?../images/Emo6.gif

ש"ל הוא חלק בילתי ניפרד מזכותם להיכנס לך לחשבון הבנק! אים את חייבת להיכנס לחשבון הבנק שלך ולבטל את ההרשאה לחיוב חשבון כדי שהם יסכימו להבין שאת דורשת ש"ל אז כך יהיה! בבית המישפט (כן; כשהם ירצו אותך פיתאום הם יהיו זמינים) תיטעני שיחס גורר יחס. אים תהיי תקיפה מספיק תוכליקבוע תקדים בו יקבע כי הלקוח רשאי להפר הסכם חד-צדדית בשל ש"ל גרוע. אגב לפני שאת נוטשת: בין כל החברות קיים אותו קרטל שירות. לא משנה עד כמה השרות בהוט גרוע, בנזק הוא עוד יותר גרוע כי במציאות של היום הם פועלים כאילו אין להם מיתחרים.
 

dify

New member
למי אני מחוברת ולמי לא להתחבר!

גם טלפון וגם אינטרנט אני מחוברת דרך הוט. לא היו בעיות יוצאות דופן כך שאין לי הרבה מה להגיד. א-ב-ל יכולה להגיד שיש לי הרבה מה להגיד על 012 לפעמים אתה לומד על חברה מה יחסה האמיתי ללקוח רק כשיש בעיות- מעבר לזה שהם לא סיפקו את השירות- אף אחד לא רשאי שם לטפל בתלונתך ובבעיתך כשיש בעיה (ואני עברתי 15 נציגי שירות במו ידי כדי ללמוד את זה על בשרי) הסיפור המלא ממליצה לקרוא עד הסוף, כי זה לא נגמר כל כך מהר.
 

מתי11

New member
גם הוט עושים תרגילים כאלו

אבל לא עד כדי כך,תאמיני לי. כדי להתנתק מהוט לקח לי לפחות 20 שיחות טלפון,ימים שלמים לבירורים ומה לא....מעצבן מאוד.
 

dify

New member
התנתקתי מהם

לפני חצי שנה (הפסקתי לחלוטין לראות טלווייה מסיבות אידיאולוגיות). זה לקח טלפון אחד ושלושה ימי עבודה. אז אני מאמינה שיתכן שבכל חברה יש בעיות כאלו, אצל הוט אני לא נתקלתי בכך, אני יכולה רק להעיד על הניסיון שלי. אני סיפרתי על הניסיון שלי- המקרה עם 012 שפשוט גלגלו אחריות מאחד לשני בלי שאף אחד יהיה מוכן לטפל בבעיה אבל כן לנתק לי שוב ושוב את השיחה. מבחינתי זה היה שיא. כי את עומדת מול מערכת שבאופן מובנה "אין מישהו שמטפל בבעיה מסוג כזה" ומה אני בתור הלקוחה אמורה לעשות? לשלם על שירות שלא ניתן לי מעולם? שלא חוברתי מעולם וכן חוייבתי? אבל אין למי לפנות כי אין אדם שתפקידו לטפל במיקרים כאלו? איזו מין תשובה של חברה זו? לדעתי חובה לספר סיפורים כאלה לאנשים אחרים שידעו לקרת מה הם נכנסים
 

מתי11

New member
ללא ספק חובה להפיץ

את הנסיון המר ולהזאיר את האחרים,לא חולקת איתך. רק ציינתי שגם אצל אחרים יש פאשלות אבל לא כך. דרך אגב ,היום שמעת יב103 FM,בתוכנית של גבי גזית ציינו את HOT לא לטיבה ,כנראה משהו שמתמשך הרבה מאוד זמן רק שלא שמעתי את התחלת השיחה. אני חושבת שעצוב שאין גוף המגן על צרכן הקטן כמוני וכמוך.... האמת ,לפני שבוע במוצ"ש היתה השוואת מחירים לחבילת לתקשורת בין כל החברות ו012 היו במקום ראשון מבחינה זו. רק צינו בכתבה שיש לשים לב גם לשירות שמקבלים תמורת תשלום הזול. אמרתי לבעלי "אולי נעבור ל012" ואחרי כמה ימים קראתי את הבולוג שלך וירדתי מזה ועל כך "תודה",חסכת לי עצבים,כאבי ראש וזמן. מתי מתי
 

jol8

New member
אנחנו אנשי YES

ולכן בשביללא לעשות יותר מדי בלגאן בחבילת התקשורת, הלכנו עם טלפון קווי של בזק ואינטרנט דרך ADSL, כאשר את הספק אני מקבל בהנחה דרך העבודה. טלפון סלולרי אחד אורנג' והשני סלקום מהעבודה. לא החבילה האופטימלית, אבל אם האשה אוהבת את YES, אז אין ממש מה לעשות.
 
אצלי

העבודה נותנת חיבור לנט (ספק) ולכן לא ממש מעניין אותי מי הספק. או מה העלות שלו. בפון אני משתמש ממש ממש קצת מהבית-חשבון ממוצע מגיע למאה ש"ח לחודש (כולל אחזקת קו, חיבור DASL, "זמן אויר")
 

sitvaniyot

New member
ואצלי

לפני שבועיים עשיתי סדר בטלפוניה ותקשורת המחשב. 012 יצא הכי זול בזק הכי יקר. טלפון נייח 012 600 דקות ב 40 שקל. אינטרנט קו כבלים וקו אלחוטי 20 שקל לחודש לשנתיים עבור ציוד, 339 עבור התקנה - חד פעמי ו40 שקל לחודש גלישה. 012 דוקא התעקשו לחבר אותי פעמיים, אבל בפעם השניה לא הכנסתי אותם הביתה. נתנו לי תור להתקנה בהתראה של שבוע ובסוף באו למחרת. רק מה שכחו לרשום שהיו אצלי. מה יקרה כשארצה להתנתק? בינתיים אין סיבה. בעתיד? אלוהים גדול. דיה צרה בשעתה.
 

sitvaniyot

New member
שכחתי

בחודש אוגוסט - היתה לנו העברת קו של הוט ואיזה טרטור, ממש כמו שתואר ב012, רק שטפלנו בזה אחרת. במילים אחרות - גם להתלונן ולדרוש שרות צריך לדעת.
 

goldy

New member
קראתי שזה בגלל העדפה לתקשורת אינטרנט

כדי שתקשורת האינטרנט לא תפגע; 012 מעדיפים להפלות את קו הטלפון. צריך לשנות את זה בעזרתם.
 

chenshotokan

New member
תודה רבה לכל העונים

לאור תשובותיכם נראה לי שנשאר עם בזק, רק נייעל את מה שכרגע יש למה שאנחנו באמת צריכים בפועל. תודה רבה
 
למעלה