טלפוניה (אם כי לא סלולארית)...

Critical Thinking

Well-known member
עיון בדף הנחיתה לפורומים של "תפוז" מציג מנהלים "מומחים".
אכן עדיף שמנהל פורום יהיה מומחה בנושאי הדיונים בפורומו.
מה שחדש הוא מספרי ההתקשרות אל המנהלים.
מספרי הטלפון האישיים הם לכאורה "ערוץ" ל"יעוץ אישי".
כולם מספרי טלפוניה נייחת של פרטנר מן הצורה 072-3xx-xxxx.

אני מהמר כי משרת נהול של פורום שעשוי להיות בו בקוש ל"יעוץ אישי" - נמכרת בכסף רב...
 

z1george

Member
מנהל
יכול לספר לך שניהול פורום נעשה בהתנדבות. בערך 15 שנה שאני מנהל כאן מעולם לא קיבלתי שקל על יעוץ וגם לא שילמתי דבר לזכות במשרה הנחשקת. לגבי השיווק של פרסום, אתה מוזמן לבדוק מול תפוז עצמה. אולי תצליח להשיג אותם. אני קבלתי מהם שירות רע מאד בפעמים הבודדות שהיתה לי בעיה טכנית באתר
 

Critical Thinking

Well-known member
1) לא התיחסתי אליך אפילו במרומז. אני יודע כי נהלת בהתנדבות את הפורום במתכונתו הקודמת משך שנים.
2) גם אינני בטוח האם מנהל פורום בתחום בו יש לו גם "פרקטיקה פרטית" צריך לשלם ל"תפוז" עבור הזכות לנהל פורום "משתלם". זה פשוט נראה כך עקב מספרי הטלפון לפניה אישית וזהו אך חשד שלי.


אני שמח לראות כי אתה ממשיך לנהל את הפורום הסלולארי גם במתכונתו החדשה...
 
למעלה