טל עם חבר, שותים פטל במטבח

טל עם חבר, שותים פטל במטבח../images/Emo185.gif

שניהם בכיתה א'. אלון החבר: ראיתי בחדר שלך ליד המיטה מכשיר שנראה בצורה של רגל, מה זה? טל: זה סד. אלון: מה זה סד? טל: זה מכשיר שאני מרכיב על הרגל בלילה. אלון: למה? טל: כי היה לי ניתוח ברגל והיה לי גבס והייתי בכיסא גלגלים ועכשיו אני צריך לישון עם סד. אלון: אבל למה? למה היה לך ניתוח? טל: כי נולדתי עם רגל קצת עקומה ויישרו לי אותה. אלון: איך יישרו לך אותה? טל: סידרו לי שם גיד שיישר את הרגל. אלון: אה! (אלון מגרד בראשו ומעכל את החדשות האנטומיות ששמע זה עתה...:)) טל: טוב, גמרתי את הפטל, אתה בא לחזור לחדר לשחק? אלון: בטח. סוף. מתוק, המלאך שלי. מתוק. ניהל שיחה טבעית וללא כל בושה והתחבאות מפני האמת. סתם רציתי לשתף. יעל
 
איזה כיף לקרוא את זה

זה מעניין. הטבעיות שבה הילדים מקבלים את הדברים. הלוואי עלינו המבוגרים. נהדרת בעיני התגובה של אלון: "אה!" עצם ההסבר של טל הספיק לו. שנשמע רק בשורות טובות על טלטלון.
 
איזה חמוד אני ממנה אותו

להיות דובר הפורום שאולי יצליח להסביר דברים שגם אנחנו, הגדולים, לא תמיד יכולים לא אבל באמת, כל הכבוד לו שהוא לא מחביא ומסתיר לדעתי זה הכל בזכותכם כי אם הייתם אומרי לו חצאי אמת על הבעייה שלו, גם הוא היה מבין ותופס את העניין כמשהו שצריך להחביא. ולא כך הדבר איך הוא בכיתה א? איך הוא מתמודד עם הקריאה< שיהיה לילה טוב אורית
 
תודה:)

הוא באמת מתוק אמיתי. כיף לו בכיתה א' והוא מתמודד מצוין עם הכול. השבוע הוא התחיל ממש לקרוא. לקח ספר ליד והתחיל לקרוא לבד. לאט, אבל לבד לגמרי. כל כך התרגשתי. הוא מגלה את הספרים שלו עכשיו. טפו טפו. שימשיך ככה. תודה על התגובות, יעל
 

אודונים

New member
נו זה סימן שאצלו בראש הכל תקין

ורק אנחנו סוחבים איתנו את כל המטענים והרגישויות
 
למעלה