קרדיט תמונה FREEPIK
בעידן המודרני, אין צורך להרחיב על החשיבות שבהטמעת מערכת ניהול קשרי לקוחות מודרנית, שתאפשר לעסק פיתוח תהליכי עבודה אפקטיבים, שיפור המכירות, מדידה יעילה, ואיתור נקודות החולשה של החברה בהתנהלות השוטפת מול קהל הלקוחות
חברת טאמאיו נחשבת לאחד השחקנים המובילים בשוק בתחום של הטמעת מערכות CRM, ובפרט מערכת ZOHO CRM אשר מציעה מגוון גדול של יתרונות
למשתמשי הקצה שלה. לאחר שנים רבות של צבירת ניסיון עשיר בתחום, חברת Tamayo מאפשרת גם לכם ליהנות מקיצורי הדרך הכל כך חשובים בעולם העסקי, ומספקת לכם את האפשרות ללמוד מן הניסיון הרב שנצבר בהטמעת מערכות CRM בגופים רבים, מגוונים ושונים
רגע לפני שנצלול פנימה, ונסביר כיצד חברת טמאיו יכולה לסייע לעסק שלכם לצמוח, חשוב יהיה להבהיר עניין חשוב: הטמעה של מערכת CRM איננה רק עניין טכני של התקנת מערכת ויצירת פרופילי משתמשים שונים. הטמעה של מערכת CRM חדשה בארגון, כדוגמת זוהו, היא, למעשה, יצירת פלטפורמת עבודה חדשה בארגון, שדורשת שינוי הדרגתי והסתגלות של כלל הצוותים, החל מצוותי העובדים ועד להנהלה הבכירה. חברת Tamayo, אשר צברה לא מעט ניסיון בהטמעה של מערכות CRM בארגונים רבים, מבינה כי האתגרים האמיתיים נמצאים לא רק בעולם הטכנולוגי, אלא גם בעולם הפסיכולוגי. כדי להצליח בהטמעה של מערכת לניהול קשרי לקוחות, מבינה טאמאיו כי עובדים צריכים להרתם לשימוש אפקטיבי ועקבי במערכת, מנהלים צריכים לעשות שימוש בדוחות מותאמים אישית כדי לקבל החלטות ניהוליות מוסכמות, ובעיקר, שהארגון כולו צריך לתת אמון במערכת ניהול קשרי הלקוחות, כדי שההטמעה שלה תצלח את האתגרים השונים
אז בואו ננסה להבין כיצד Tamayo תסייע לארגון שלכם לקפוץ מדרגה בעולם העסקי
חברת טאמאיו נחשבת לאחד השחקנים המובילים בשוק בתחום של הטמעת מערכות CRM, ובפרט מערכת ZOHO CRM אשר מציעה מגוון גדול של יתרונות
למשתמשי הקצה שלה. לאחר שנים רבות של צבירת ניסיון עשיר בתחום, חברת Tamayo מאפשרת גם לכם ליהנות מקיצורי הדרך הכל כך חשובים בעולם העסקי, ומספקת לכם את האפשרות ללמוד מן הניסיון הרב שנצבר בהטמעת מערכות CRM בגופים רבים, מגוונים ושונים
רגע לפני שנצלול פנימה, ונסביר כיצד חברת טמאיו יכולה לסייע לעסק שלכם לצמוח, חשוב יהיה להבהיר עניין חשוב: הטמעה של מערכת CRM איננה רק עניין טכני של התקנת מערכת ויצירת פרופילי משתמשים שונים. הטמעה של מערכת CRM חדשה בארגון, כדוגמת זוהו, היא, למעשה, יצירת פלטפורמת עבודה חדשה בארגון, שדורשת שינוי הדרגתי והסתגלות של כלל הצוותים, החל מצוותי העובדים ועד להנהלה הבכירה. חברת Tamayo, אשר צברה לא מעט ניסיון בהטמעה של מערכות CRM בארגונים רבים, מבינה כי האתגרים האמיתיים נמצאים לא רק בעולם הטכנולוגי, אלא גם בעולם הפסיכולוגי. כדי להצליח בהטמעה של מערכת לניהול קשרי לקוחות, מבינה טאמאיו כי עובדים צריכים להרתם לשימוש אפקטיבי ועקבי במערכת, מנהלים צריכים לעשות שימוש בדוחות מותאמים אישית כדי לקבל החלטות ניהוליות מוסכמות, ובעיקר, שהארגון כולו צריך לתת אמון במערכת ניהול קשרי הלקוחות, כדי שההטמעה שלה תצלח את האתגרים השונים
אז בואו ננסה להבין כיצד Tamayo תסייע לארגון שלכם לקפוץ מדרגה בעולם העסקי
?איך טמאיו יכולה לסייע לכם בהטמעה של מערכת CRM בחברה
:הנה רק חלק מעולמות התוכן בהם חברת טמאיו תוכל להציב אתכם בשורה הראשונה של חברות בתחום העיסוק שלכם
הוזלת עלויות רישוי
מאחר שחברת טמאיו הינה סוכנת מטמיעה של מערכת ZOHO CRM, עומדות מאחוריה התקנות רבות של המערכת בארגונים רבים ושונים. הודות לכך, היא זוכה למחירים מוזלים והחיסכון מתגלגל כמובן אליכם, הלקוחות. בחירת בחברת Tamayo משמעותה הוזלת עלויות הרישוי של מערכת ZOHO CRM
תמיכה
יותר מסביר להניח, שאם תחליטו להטמיע מערכת לניהול קשרי לקוחות, שאליה צריך כל הארגון להרתם ולעשות בה שימוש מושכל, תזדקקו לשירותי תמיכה. תהליך ההטמעה של כל מערכת, ובפרט מערכת שתפקידה לנהל את הקשר השוטף מול קהל הלקוחות, הוא מתמשך, ויכולים להיות כלולים בו אתגרים לא מעטים. לכן, ישנה חשיבות מכרעת לשירות תמיכה איכולתי שילווה אתכם הן בתהליך ההטמעה, והן לאחריו, אחרי שכבר הטמעתם תהליכי עבודה חדשים בחברה. חברת טאמאיו תאפשר לכם לקבל שירות תמיכה איכותי וחינמי, הנלווה אל ההתקנה שתבצעו
ניסיון בהטמעה
בואו נשים את הדברים על השולחן: אין תחליף לניסיון אמיתי בהטמעה של מערכת CRM בחברה או בארגון בינוני או גדול. עד שלא מתקינים את מערכת ניהול קשרי הלקוחות בארגונים רבים ובחברות רבות, לא ניתן לשים יד על הלב ולומר בכנות שאתם מכירים את הסוגיות העיקריות שמעסיקות חברות שבחרו להטמיע את המערכת
חברת טאמאיו צברה ניסיון בהתקנות של מערכת ZOHO CRM במגוון גדול מאוד של ארגונים, ולכן גם צברה לא מעט ניסיון והבנה של האתגרים העיקריים. מהן ההתנגדויות העיקריות של העובדים לפני השימוש הראשוני במערכת? אילו טעויות נפוצות מבצעים ארגונים בהטמעה של המערכת? מדוע חלק מן הפרויקטים נכשלים ואילו אחרים מצליחים? על כל השאלות האלו חברת טמאיו יודעת לספק את התשובות המתאימות
חברת טאמאיו צברה ניסיון בהתקנות של מערכת ZOHO CRM במגוון גדול מאוד של ארגונים, ולכן גם צברה לא מעט ניסיון והבנה של האתגרים העיקריים. מהן ההתנגדויות העיקריות של העובדים לפני השימוש הראשוני במערכת? אילו טעויות נפוצות מבצעים ארגונים בהטמעה של המערכת? מדוע חלק מן הפרויקטים נכשלים ואילו אחרים מצליחים? על כל השאלות האלו חברת טמאיו יודעת לספק את התשובות המתאימות
הדרכה
אם תבחרו בחברת Tamayo להיות המטמיעה של מערכת ZOHO CRM בחברה שלכם, תוכלו ליהנות משירות הדרכה מקצועי ואדיב, שישים את העובדים שלכם במרכז. בסופו של יום, אסור יהיה לשכוח שההצלחה של הטמעת מערכת לניהול קשרי לקוחות תלויה בראש ובראשונה בשיתוף הפעולה של העובדים והמנהלים בארגון
ייעוץ והמלצות יישום
אחת מן היכולות המרכזיות שמתאפשרת לחברת טאמאיו בעקבות ההתקנות המרובות של מערכת ZOHO CRM היא הטמעה של Use Cases מוצלחים אשר הוטמעו בחברות אחרות. בצורה כזו, תוכלו לקבל לא רק את המעטפת הטכנולוגית לשיפור תהליכי העבודה בעסק שלכם, אלא גם רעיונות לטיוב תהליכי העבודה עצמם
ביצוע אינטגרציה עם מערכות החברה
אם תשאלו את נציגי חברת טאמאיו מהו היתרון המרכזי והמשמעותי ביותר של מערכת ZOHO CRM רובם ככולם יצביעו על יתרון מרכזי אחד: אינטגרציה איכותית עם מערכות החברה. כאשר ארגונים נפנים לטייב את תהליכי העבודה שלהם בעסק באמצעות הטמעה של מערכת חדשה, עליהם לזכור כי בארגון מוטמעות גם מערכות ותיקות, אשר לעיתים נכתבו בצורה ארכיטקטונית שאינה מותאמת לצרכים המודרניים, בצורה של טלאי על טלאי, ויש קושי אמיתי שממשוק המערכות האלו למערכת ניהול קשרי לקוחות חדשה. חברת Tamayo מבינה שהאינטגרציה הזאת עם מערכות החברה הוותיקות היא רכיב משמעותי ומרכזי בהצלחת הפרויקט, ולכן בוחרת בכל פעם מחדש במערכת ZOHO CRM שיש לה יכולות גבוהות בתחום הזה
ביצוע התאמות
אחד היתרונות המשמעותיים הנוספים שמספקת פלטפורמת ZOHO CRM, כך לפחות על פי נציגי חברת טמאיו, היא היכולת לבצע קסטומיזציה ברמה גבוהה, ולהתאים את המסכים, הדוחות ושירותי האוטומציה, לצרכים הספציפיים של הארגון שבחר להטמיע את מערכת ניהול קשרי הלקוחות. לחברת Tamayo ניסיון עשיר בביצוע ההתאמות הנדרשות, כך שמנהלים בארגון יוכלו לקבל את הנתונים הדרושים להם לצורך ביצוע החלטות מושכלות
עידוד אימוץ של הטכנולוגיה בקרב עובדי החברה
בסופו של יום, מה שמכשיל את מרבית הפרויקטים של הטמעת מערכות CRM בחברות גדולות ובינוניות, הוא, עד כמה שהעניין לא מפתיע, שיתוף הפעולה של העובדים. קחו בחשבון שעם הטמעת המערכת תוכלו ודאי לשפר חלק נכבד מתהליכי העבודה שמבוצעים כיום בחברה בצורה ידנית. הדבר עלול להוביל, לפחות מנקודת מבטם של חלק מן העובדים, לייתור של עובדים ותיקים, להחלפה שלהם בעובדים זולים יותר, ולאימוץ טכנולוגיות חדשניות על פני תהליכי עבודה ידניים
זאת הסיבה, שלעיתים האתגר העיקרי בהטמעה של מערכות ניהול קשרי לקוחות חדשות בארגון הוא השיח עם העובדים, על אחת כמה וכמה אם הם מאורגנים. חברת טמאיו צברה לא מעט קילומטראז' גם בתחום הזה, ויודעת לספק לארגון את שירותי השיקוף, וההתנהלות מול העובדים, שבסופו של דבר יצטרכו לאמץ את הטכנולוגיה החדשה
זאת הסיבה, שלעיתים האתגר העיקרי בהטמעה של מערכות ניהול קשרי לקוחות חדשות בארגון הוא השיח עם העובדים, על אחת כמה וכמה אם הם מאורגנים. חברת טמאיו צברה לא מעט קילומטראז' גם בתחום הזה, ויודעת לספק לארגון את שירותי השיקוף, וההתנהלות מול העובדים, שבסופו של דבר יצטרכו לאמץ את הטכנולוגיה החדשה
לסיכום
האתגרים בהטמעה של מערכת ניהול קשרי לקוחות חדשה בחברה הם רבים ומגוונים. בפרט, ניתן לחלק אותם לאתגרים טכנולוגיים ואתגרים פנים ארגוניים. כדי לצלוח את התהליך הזה בצורה החלקה ביותר, ישנה חשיבות לבחירה נכונה הן של מערכת ניהול קשרי הלקוחות, והן של הגוף שיסייע לכם מניסיונו כדי להטמיע את המערכת בחברה
חברת טאמאיו תספק לכם מעטפת שירותית איכותית ביותר, ותעזור לכם להטמיע את פלטפורמת ZOHO CRM בחברה, ולהצמיח את העסק אל עבר האתגרים הבאים שלו בעידן המודרני
זיכרו, שבסופו של יום, הצלחה של פרויקט הטמעת מערכת לניהול קשרי לקוחות, היא הצלחה של העסק, ולקוחות מרוצים שמקבלים שירות אפקטיבי ואיכותי, הופכים, בסופו של דבר, ללקוחות חוזרים
חברת טאמאיו תספק לכם מעטפת שירותית איכותית ביותר, ותעזור לכם להטמיע את פלטפורמת ZOHO CRM בחברה, ולהצמיח את העסק אל עבר האתגרים הבאים שלו בעידן המודרני
זיכרו, שבסופו של יום, הצלחה של פרויקט הטמעת מערכת לניהול קשרי לקוחות, היא הצלחה של העסק, ולקוחות מרוצים שמקבלים שירות אפקטיבי ואיכותי, הופכים, בסופו של דבר, ללקוחות חוזרים
נערך לאחרונה ב: