טמקא: אתם לא מדמיינים, הפקקים במרכז החמירו

Ccyclist

Well-known member

על פניו כתבה מאד מפורטת, אך היא מפרקת את האיילון למקטעים ונותנת מהירויות ממוצעות ליום שאינן רלבנטיות לשעות העומס. אין גם זמני נסיעה מערי הלווין לתל אביב עצמה.

המגמה הכללית היא יותר רכבים יותר פקקים, חוץ מבצפון שם עדיין התנהלה מלחמה בתקופת הסקירה ועדיין יש ישובים מפונים.

הכתבה לא מתייחסת לתח"צ או לתוכניות התח"צ העתידיות אלא מתמקדת אך ורק במצב הרכבים הפרטיים.
 
באיילון שעות העומס עצמן נמשכות יותר זמן מאשר בעבר. לכן המהירות ממוצעת ליום היא רלבנטית
 

toto9

Active member
בכביש 4 היה תכנון לבנות מנהרה בין מחלף מורשה למחלף השבעה,
זאת אומרת שעל הקרקע יהיה כביש מהיר עם מחלפים
ומתחת לקרקע יהיה כביש מהיר אשר מדלג על המחלפים,
למזלנו התכנית הזאת התבטלה ויהיה משהו אחר.

אבל אולי כדאי לעשות משהו דומה בציר האיילון,
נניח מנהרה מאזור מחלף ההלכה עד מחלף קיבוץ גלויות,
מנהרה כזו תוריד מהמקטע המרכזי באיילון
את הרכבים אשר רוצים לדלג עליו,
איפשהו קראתי שמדובר על קצת יותר מ-20 אחוז מסך הרכבים אשר נוסעים
במקטע המרכזי באיילון.
 
למעלה