טמקא: האוצר נגד הרפורמה של רגב, הסובסידיה עולה והנוסעים לא באים.

Ccyclist

Well-known member

והנה פיסקה מטעם האוצר שמחייבת אותי לומר שאינני עובד עבורם, אף שהיא מעתיקה את הביקורות שלי על המערכת בארץ:

Screenshot_20241212_150444_Samsung Internet.jpg
נשבע שלא אני כתבתי. הביקורת על התדירויות הנמוכות מדי של הקווים העירוניים, ההתמקדות המוגזמת בבינעירוני, המערכת שאינה תדירה מספיק לאפשר החלפות כמקובל בעולם - כולם מאד מוכרים לי ורק ביקורת על מספר הקווים האסטרונומי אין שם.

מובאת גם הטבלה הבאה בשם האוצר, שירות אוטובוסים עירוני בישראל בהשוואה ללונדון וברצלונה:

ryalB4O4Jg_0_0_850_910_0_x-large.png

טוב שהאוצר התקדם בתפיסותיו.

אולי הטיסות הזולות של סוף העשור שעבר והעידן שאחרי הקורונה הביאו לכך שפקידיו עושים חופשות עיר אירופאיות ומתחילים לחוות בעצמם מערכות תח"צ מפותחות.

רגב טעתה בגדול לחשוב שהמחיר הוא ה-גורם הכי חשוב ל"הם" שנוסעים בתחבורה הציבורית, נושא של משרד ש"מה לה ולנושא" (עד שהבינה שיש שם חוזים לקבלנים וגם ג'ובים).

מה שהכי חשוב לנו הנוסעים בתח"צ זו אמינות ותדירות. מערכת שאפשר לסמוך עליה להגיע ממקום למקום תוך המתנה מינימלית ותוך היכרות עם קוויה - גם אלו שישלימו את הנסיעה מהקווים הקרובים אלינו.
 
נערך לאחרונה ב:
למעלה