Ccyclist
Well-known member
[URL unfurl="true"]https://www.ynet.co.il/news/article/b1pp11x6ka[/URL]
על הצד הטוב - לפחות מודיעים על זה מראש.
על הצד הרע - סגירת הלולאה מ 1.3.24 ועד 4.5.24 זו הפרעה ניכרת לנוסעים שמבססים את החיבור שלהם לתל אביב עליה. פירבור בנוי על נוסחה בסיסית של איכות חיים תמורת מרחק וחיבור תחבורתי.
במסילת השרון ישנם מספר מפלגים, אין סיבה שלא יריצו רכבת או רכבות שאטל בין הרצליה לכפר סבא. בין הרצליה לסבידור ישנן 4 מסילות, אז יתכן ששאטל כזה יכול להמשיך הלאה, או לפחות להגיע ללוד בלילה עם תום השירות. חבל שלא חשבו על פתרון כזה.
לפי הכתבה יהיו הסעות להרצליה ולתחנות הקו האדום.
בתקווה שיהיה לזה סיכוי מסויים להשפיע עליי.
על הצד הטוב - לפחות מודיעים על זה מראש.
על הצד הרע - סגירת הלולאה מ 1.3.24 ועד 4.5.24 זו הפרעה ניכרת לנוסעים שמבססים את החיבור שלהם לתל אביב עליה. פירבור בנוי על נוסחה בסיסית של איכות חיים תמורת מרחק וחיבור תחבורתי.
במסילת השרון ישנם מספר מפלגים, אין סיבה שלא יריצו רכבת או רכבות שאטל בין הרצליה לכפר סבא. בין הרצליה לסבידור ישנן 4 מסילות, אז יתכן ששאטל כזה יכול להמשיך הלאה, או לפחות להגיע ללוד בלילה עם תום השירות. חבל שלא חשבו על פתרון כזה.
לפי הכתבה יהיו הסעות להרצליה ולתחנות הקו האדום.
בתקווה שיהיה לזה סיכוי מסויים להשפיע עליי.