Ccyclist
Well-known member
"אני נותן לתחבורה הציבורית בישראל ציון 7 מתוך 10"
ישראל מדורגת בתחתית הטבלה בכל מה שנוגע ליעילות התחבורה הציבורית ולאחוז הנוסעים בה מכלל הציבור. גלעד ריקלין, מנכ"ל אגד, מכיר היטב את הביקורות, אבל מפנה אותן לכתובת אחרת: "בעיית הנת"צים היא אבי החטאים. 98% מהאוטובוסים שלי יוצאים מהתחנה הראשונה שלהם בזמן, אבל ברגע שאין נת"צ, אני לא יכול להבטיח...
www.ynet.co.il
אין לי מנוי אז קראתי רק את מה שזמין בחינם.
הכתבה מלפני יומיים, אז לתת ציון 7/10 זה לא בדיוק בטעם טוב.
במידה מסויימת אני יכול להסכים שהתח"צ בארץ שמישה. עד 2022 מעולם לא נהגתי בישראל ואת רובן המכריע הנסיעות העצמאיות שלי בארץ עשיתי בתח"צ, מיעוטן במוניות. אפילו בחופשות ששכרתי רכב לכל הביקור עשיתי מספר נסיעות תח"צ, ואת הביקור שעבר חילקתי 4 ימים עם רכב ו 5 תח"צ.
השאלה עד כמה הוא מכיר את התח"צ כנוסע ואם הוא מתנייע בה ביום-יום.
לדבריו מרבית האוטובוסים שח אגד יוצאים בזמן, אך היעדר הנתצ"ים משבש את יכולתם לדייק. לטעמי זו אי הבנה של איך לנהל לו"ז. אם יש איחור כרוני - צריך לבנות את הלו"ז לפי האיחור או זמני הנסיעה בפועל. שנית - אין בארץ שימוש בתחנות ויסות. בתחנות כאלו קובעים זמן יציאה מהתחנה ששונה מזמן ההגעה המשוער, אם מקדימים - ממתינים בתחנה, אם מאחרים - ממשיכים ללא המתנה.
משום שאינני יכול לקרוא את כל הכתבה אינני יודע אם הוא הגיע לנושא הביקורת הכי גדולה שלי על התח"צ בארץ כיום - ריבוי הקווים המטורף. לאחרונה גיליתי שבתחנת האוטובוס מחוץ לבית הספר היסודי שבו למדתי בגילה, שבזמנו היו בה 2 קווים - יש כיום 5 !
נערך לאחרונה ב: