Ccyclist
Well-known member
התלונה הנפוצה ביותר: האוטובוס איחר או "דילג" על תחנה | דוח התחבורה הציבורית
דו"ח חדש של ארגון “15 דקות” מאגד את הנתונים על מספר הדיווחים להן "זכו" חברות התחב"צ, ועולה ממנו תמונה עגומה: בין היתר, חברת מטרופולין ״מובילה״ בתלונות על אי-ביצוע נסיעות, איחורים ואי-עצירה בתחנה
www.ynet.co.il
בעשיריית הקווים עם הכי הרבה תלונות - 4 קווים חרדים ממשולש ירושלים - בית שמש - ביתר עילית, 6 קווי מטרופולין בעיקר מהשרון - קווי רעננה, רמת השרון, הרצליה ורמת גן - לתל אביב.
עיקר המתלוננים (73% !) אפילו לא מצליחים לעלות על אוטובוס. התלונות הן על אי ביצוע נסיעות ואיחורים (43%) ואי עצירה בתחנה (30%).
אני חושב שפיספסו נקודה עשרונית בייצוג של "12" תלונות על תדירות, והכוונה היא ל 1.2% כי הייצוג הגראפי קטן יותר מ 2% לתלונות על תקלות. חבל, כי זה אומר שהנוסעים לא מבינים את הפתרון. במערכת תדירה תקלה בנסיעה כזו או אחרת לא מפריעה לקו בכללותו כי תמיד אפשר להחליף לאוטובוס או לרכבת הבאים.
במקרה של רעננה - חבל מאד שבמקום חיבור רכבתי ישיר לשלום ב 21 דקות - העיר תלוייה בקווי אוטובוס שרשמית לוקח להם כ 50 דקות להגיע לתל אביב.