טסים עם אל על ב-
אנשים

טסים עם אל על ב-../images/Emo43.gif אנשים

תפוז ואל-על מזמינות אתכם לטוס
רוצים לטוס עם אל על לאחד מיעדי החברה? מה לגבי לקבל דגם מוקטן ויוקרתי של מטוס אל על? אולי חברות במועדון הנוסע המתמיד של אל על? העלו צילומים מקוריים של מטוסי אל על בארץ ובעולם, באוויר וביבשה, מבפנים או מבחוץ בפורום חובבי תעופה! http://www.tapuz.co.il/Forums2008/ViewMsg.aspx?ForumId=1151&MessageId=132384123
ההופעה של הפט שופ בויז אולי מאחורינו, אבל החוויות יישארו עוד הרבה זמן. מה היה החלק הכי מרגש ובלתי נשכח מההופעה של הפט שופ בויז בארץ? ספרו לנו על זה בפורום מאחורי המוזיקה ואולי תזכו בסינגלים שונים של האלבום החדש - מתנת "הליקון". מהרו, התחרות עומדת בפני סיום! http://www.tapuz.co.il/Forums2008/ViewMsg.aspx?ForumId=1995&MessageId=132275374
 

LemonLimeLilach

New member
אני מניחה שאני לא הראשונה ששואלת

אז פליז אל תכעסו עליי. באיזה פרקים של אנג'ל באפי הופיעה, חוץ מ I Will Remember You? טנקס
 

On23

New member
היא הופיעה ב-3 פרקים.

פרק 7 בעונה ראשונה -דויל חוזה שהיא באה לראות את אנג'ל. הפרק שאת הבאת, ופרק 19 עם פיית' זהו
 

On23

New member
צ'ארלס גאן.

מישהו מוכן להסביר לי למה לא הורגים אותו?
דמויות רבות וטובות שאוהבים ג'וש הורג אבל אותו לא??? הוא ממש מרגיז!!!! וכל הקטע איתו בW&H ממש גרוע. אהבתי אותו בעונה השנייה, אבל מהפרק שהוא נפרד מפרד הוא כבר נהיה מיותר. והוא לא מעניין בשיט. עוד מישהו חושב כמוני?
 

nick at noon

New member
למה להרוג אותו

ג'וס הורג דמויות שאוהבים. אם הוא ירצה להרוג אותו הוא קודם יגרום לך לאהוב אותו. ומי אמר שהוא לא הולך למות מתישהו? איזה פרק אתה עכשיו?
 

On23

New member
5 עונה 5

אני יודע מIMDB. הוא משחק 90+ פרקים, אז זה מסתדר. ובאמת חבל שהוא לא הולך למות, הוא מעצבן, מאוד, והוא לא דמות מעניינת. ולמה בעונה הזאת יש לו שיער???
 

On23

New member
The Cautionary Tale of Numero Cinco

אם יש פרק ממש גרוע באנג'ל אז זה הפרק הזה. מה לעזאזל? מאיפה הביאו את הפרק המטופש הזה? ההתחלה הייתה חביבה ומצחיקה, אבל ההמשך, אוי ההמשך........... אחד הגרועים.
 

On23

New member
אתה מתכוון בטח לפרד..

אז.. כן.. זה היה כלכך עצוב Wesley. Why can't I stay?
 

nick at noon

New member
לא רק פרד

אני לא סגור על לאן הגעת (למרות שבצב שלך בטח כבר סיימת את העונה) אז אני לא רוצה לומר שום דבר. תאמר כשתסיים.
 
למעלה