דובי לבנון
New member
טסתי היום על ה-BABY של AIM../images/Emo45.gif
והמטוס בסדר גמור - בשביל צסנה 152 הוא יחסית במצב מצוין.ה-CDV הוא מודל 1978 וגם מרגישים (זו אולי השנה האחרונה שייצרו אותו?). הוא נקי מאד בפנים ובחוץ (בחיי שאפשר להרים את המושב עם סיבוב המנואלה - זה לא שבור!!), חלון קדמי נקי, צבע יפה, ריפוד מושבים מסקאי (לא בד - אפשר לרחוץ!) שלם ונקי. עשיתי מספר הקפות והוא מטפס 500 רגל לדקה עם שני אנשים ודלק. המנוע נשמע טוב ומשדר בטחון. אני חושב שאוירודינמית הוא נקי מאד - מרגישים בגישה לנחיתה את הגרר הנמוך: הוא מאבד מהירות בסרק יותר לאט מאחרים, ובגישה סופית עם מדפים מלא (30 מעלות בדגם זה) יש תחושה של צסנה 172 - הוא "צף" עד שהוא מסכים לגעת, למרות שהקפדתי על 65 קשר בגישה ו-60 בחצית מסלול. הקפה אחרת ניסיתי עם 60 קשר בצלע הסופית והרגשתי כמו ב-65 עם C152 אחר. זה לא מטוס הדרכה - אין PTT במושב ימין (אבל יש אינטרקום) במחיר ש-AIM מבקשים עבורו זה דיל מצוין.
והמטוס בסדר גמור - בשביל צסנה 152 הוא יחסית במצב מצוין.ה-CDV הוא מודל 1978 וגם מרגישים (זו אולי השנה האחרונה שייצרו אותו?). הוא נקי מאד בפנים ובחוץ (בחיי שאפשר להרים את המושב עם סיבוב המנואלה - זה לא שבור!!), חלון קדמי נקי, צבע יפה, ריפוד מושבים מסקאי (לא בד - אפשר לרחוץ!) שלם ונקי. עשיתי מספר הקפות והוא מטפס 500 רגל לדקה עם שני אנשים ודלק. המנוע נשמע טוב ומשדר בטחון. אני חושב שאוירודינמית הוא נקי מאד - מרגישים בגישה לנחיתה את הגרר הנמוך: הוא מאבד מהירות בסרק יותר לאט מאחרים, ובגישה סופית עם מדפים מלא (30 מעלות בדגם זה) יש תחושה של צסנה 172 - הוא "צף" עד שהוא מסכים לגעת, למרות שהקפדתי על 65 קשר בגישה ו-60 בחצית מסלול. הקפה אחרת ניסיתי עם 60 קשר בצלע הסופית והרגשתי כמו ב-65 עם C152 אחר. זה לא מטוס הדרכה - אין PTT במושב ימין (אבל יש אינטרקום) במחיר ש-AIM מבקשים עבורו זה דיל מצוין.