טעויות נפוצות
אני רוצה להתיחס לשתי טעויות נפוצות בצורת הנהיגה שלנו. 1. שמירת מרחק - רוב הנהגים לא שומרים מרחק מהרכב שלפנים ולא דואגים שלא יצמדו אליהם מאחור. שמירת מרחק הוא אחד האמצעים היותר חשובים שאנחנו חיבים לאמץ לעצמנו כי גם אם נבצע טעות מתוך חוסר ריכוז או עצירה פתאומית של הנהג שלפנינו, יהי לנו עוד מספיק זמן לתקן. אני פונה למשטרה לקחת את שמירת המרחק בתור מסימה ראשונית ( לפני המהירות) ולכל הרשויות לעשות את כל המאמץ כדי להסביר לכולם את חשיבות הנושא. הזכרתי את שמירת המרחק גם מהרכב שמאחור שזה חשוב לא פחות, מרחק זה נותן את טווח הביטחון שלנו כאשר אנחנו נעשה את הטעות ונהג מאחור יהיה מספיק זמן להגיב מבלי להכנס בנו. 2. עקיפה - רוב הנהגים התרגלו בזמן העקיפה, להתקרב לרכב שמלפנים ואז לבצע את העקיפה. זוהי טעות נפוצה ומסוכנת כיוון שגם במקרה זה לא שומרים על מרחק בטוח (כמו בסעיף 1) ואותן התוצאות יכולות לקרות. המסקנה לשמור מרחק מהרכב שלפנים ומאחור, לצאת לעקיפה, אם המצב מרשה מבלי להתקרב לרכב שמלפנים. חולשות ופיתויים יש לכולנו, ערנות סביבתית בידיים שלנו.
אני רוצה להתיחס לשתי טעויות נפוצות בצורת הנהיגה שלנו. 1. שמירת מרחק - רוב הנהגים לא שומרים מרחק מהרכב שלפנים ולא דואגים שלא יצמדו אליהם מאחור. שמירת מרחק הוא אחד האמצעים היותר חשובים שאנחנו חיבים לאמץ לעצמנו כי גם אם נבצע טעות מתוך חוסר ריכוז או עצירה פתאומית של הנהג שלפנינו, יהי לנו עוד מספיק זמן לתקן. אני פונה למשטרה לקחת את שמירת המרחק בתור מסימה ראשונית ( לפני המהירות) ולכל הרשויות לעשות את כל המאמץ כדי להסביר לכולם את חשיבות הנושא. הזכרתי את שמירת המרחק גם מהרכב שמאחור שזה חשוב לא פחות, מרחק זה נותן את טווח הביטחון שלנו כאשר אנחנו נעשה את הטעות ונהג מאחור יהיה מספיק זמן להגיב מבלי להכנס בנו. 2. עקיפה - רוב הנהגים התרגלו בזמן העקיפה, להתקרב לרכב שמלפנים ואז לבצע את העקיפה. זוהי טעות נפוצה ומסוכנת כיוון שגם במקרה זה לא שומרים על מרחק בטוח (כמו בסעיף 1) ואותן התוצאות יכולות לקרות. המסקנה לשמור מרחק מהרכב שלפנים ומאחור, לצאת לעקיפה, אם המצב מרשה מבלי להתקרב לרכב שמלפנים. חולשות ופיתויים יש לכולנו, ערנות סביבתית בידיים שלנו.