טעינו, טעינו בגדול.

טעינו, טעינו בגדול.../images/Emo70.gif

כאיש שמאל לשעבר אני אומר: טעינו, טעינו בגדול. הלכנו על תזה שהופרכה מתחילה ועד סוף. החוכמה תהיה עכשיו לקום ולהודות בכך. באינטרנט לפחות זה קל...
 

sdffe

New member
מציאות

זאת המציאות. הרי עוד ימים מספר ישכחו. ערפאת לא שולט על החמאס, אם ישראל לא שולטת עם כל הצבא שלה איך ערפאת יכול. הוא עצמו מאוים, האם המרצחים שמים על ערפאת לא בטוח. אם שרות הביטחון לא יודע כלום .אז עראפת יודע עם המודיעין המסכל החובבני שלו לא נראה הגיוני.קל תמיד להאשים כתובת מסוימת תכלס" הפלשתינאים ילחמו לנצח, בגלל שאנחנו נהנים מהחיים כשהם סובלים מרעב, והשפלה. לדעתי חלום א"י התנפץ וצריך לחשוב על אלטרנטיבות.
 
מי טועה ???

או אנשי השמאל או אנשי הימין... או שטעית ש"היית איש שמאל" כדבריך, או שאתה טועה היום...
 

אביסון

New member
זה לא בינארי

נדב, אין פה אפס או אחד. זה לא "הצד הזה צודק והשני טועה". מה שכן הסחורה אותה שיווקה ממשלת רבין-פרס בזמנו היתה סחורה פגומה, ולא היה צריך להיוץ גאון גדול כדי להבין את זה. זה לא דושה כל כך גדולה להודות שהקונספציה שלכם נכשלה, אז הגיע הזמן, לטובת כולם, שתקומו כמו גברים ותאמרו את האמת הזו.
 
סחורה פגומה

כשאתה קונה מוצר חשמלי אתה יכול לבוא בטענות אם הוא מקולקל. אבל לא אם ניסית לתקן אותו בעצמך. וסתם לגבי הערתך שנקום כמו גברים ונומר את אמת - לא ברור לי ? מה אמורה לעשות בחורה שמאלנית שרוצה ל"הודות" בטעותה - לקום כמו גבר ?
 
זה לא כל כך פשוט

אני מודה שאינני חולק את התפנית שעברתי עם ידידי. בתוכי אני מרגיש רע עם כל המהלך של אוסלו שהובלנו, אמנם מתוך רצון טוב אבל התוצאות קשות בכל קנה מידה. לקום ולהודות זה לא ענין טריוויאלי כלל, וגם הימין צריך להבין זאת.
 
למעלה