טקסטורה

  • פותח הנושא hask
  • פורסם בתאריך

hask

New member
טקסטורה

היי כולם. השתמשתי בטקסטורות projection מסוג Planar . איך אני גורמת לצדדים להראות טוב ולא מרוחים כמו שהם. מנסיון, cubic מותח את הטקסטורה מכל הכיוונים. מה אפשר לעשות? ועוד בעיה קטנה...יש לי טקסטורה שמופיע עליה LOCAL. זוכרת שסימנתי איזה v בשביל זה. עכשיו אני לא זוכרת איפה...
 

hask

New member
ז'תומרת....?

עבודה עם טקסטורות NORMAL ? ואולי מישהו יודע משהו לגבי הטקסטורה שמופיעה כ LOCAL ,,ואיך לבטל ? ועוד שאלה אם אני רוצה לפרסם עבודות שלי ...איפה אני עושה את זה? שמתי לב שבגלריות יש 2 לינקים רק. לחרבות ושח.. תודה
 

h u s k y

New member
את צריכה להבין איך ההקרנה עובדת

כדי להבין למה היא נהיית מרוחה, ההקרנה (projection) פשוט "מקרינה" את התמונה שבחרת מזווית אחת (במקרה שלך - planer) זאת אומרת ממישור אחד, בגלל שבקוביה למשל יש כמה מישורים אז מלמעלה היא נראית מצויין אבל מהצדדים למשל היא מרוחה כי הפוליגונים בצדדים פשוט לא מקבילים לכיוון ההקרנה, בשביל זה יש מודיפייר שנקרא uvunwrap שאפשר איתו פשוט "לקלף" את האובייקט והציג את הפוליגונים בצורה מקבילה להקרנה כך שהטקסטורה שם לא תימרח.
 
למעלה