טקס הענקת פרסי ה-Gradam Choil 2006

thesheep

New member
טקס הענקת פרסי ה-Gradam Choil 2006

טקס שמשודר מדי שנה, כולו בגאלית. לחצו משמאל על "Ceol" ובחרו ב-Gradam Choil 2006. (יש 20 דקות של תוכנית דרמה אירית שמשודרת לפני הטקס בטעות, יש להעביר קדימה. אני אישית לא הצלחתי להעביר קדימה אבל אם תצליחו - רווח שלכם). למי שאוהב מוסיקה אירית - חובה! לא לפספס! הלינק באדיבות איילת הכהן.
 

jonbaum

New member
תגיד, כבר חזרת מהטיול באירלנד?

אם כן, אז איך היה?
 

thesheep

New member
כן כן.. :) אני בארץ, מתאקלם..

חזרתי לפני פחות משבוע. לא רציתי לספר לאף אחד לפני שחברה שלי מסיימת לעשות פילטר לכל התמונות שצילמנו (למעלה מ-500!). על רגל אחת, היה כרגיל - נהדר. המון חוויות מפאבים מקומיים, סשנים מדהימים.. היינו בשאנון, בדינגל, באנסקול, דולין (כמובן), בלטרפרק (שם התפצלנו לשבוע), בגאלווי (שם ישנתי בשק שינה בדירה של ידידה והרווחתי את לחמי מנגינה ברחוב..). אז בקיצור... בקרוב תהיינה תמונות ואז יהיה מה לספר :)
 

jonbaum

New member
תגיד, יש עדיין אנשים בארץ

שלא הולכים עם קרוקס???? הם רק בזמן האחרון התחילו לבצבץ פה ושם באירלנד.
 

thesheep

New member
אהה כן.. הקרוקס

בהתחלה היו לי סנדלי שורש שנורא אהבתי את יצא מהם ריח נוראי והחברה לא הייתה מוכנה להחליף לי אותן וטענו שהבעיה היא אצלי. אז קניתי קרוקס. אין ריח. אז לקחתי אותן לאירלנד. שכחתי את הנעליים שלי בהוסטל. נשארתי עם הקרוקס. סוף הסיפור :) האמת היא שלא ראיתי אירים הולכים עם קרוקס, רק תייר אחד או שניים.
 

jonbaum

New member
כבר רואים פה ושם

אמא שלי היתה כאן ביולי ושאלה אותי אם הולכים עם קרוקס, ולא היה לי מושג מה זה, אז ראינו תמונות של זה באינטרנט. מאז ראיתי כמה אנשים הולכים עם זה. בדיוק לפני שבוע הבת שלי הלכה למסיבת יומולדת של חברה שלה, וכשבאתי לאסוף אותה לאחת האמהות היה זוג בצבע צהוב מזעזע. היא אמרה שהיא קנתה אותם בחנות בדאן לירי (DUN LAOGHAIRE). וגם, לפני כמה שבועות היתה כתבה על הכל-בו ARNOTTS, והיה כתוב שהם חידשו את מחלקת הנעליים שלהם והוסיפו כל מיני מותגים, כשאחד מהם הוא קרוקס.
 
למעלה