"טרה" נגד "תנובה"
קמפיין הגבינה...

"טרה" נגד "תנובה"
קמפיין הגבינה...

הצהובה ללא חומרים משמרים בהחלט נישמע מעניין, מעורר את השוק של הגבינות הצהובות שהיה בקיפאון (סטגנציה) , זמן רב, אני מעריך שתנובה לא תישאר אדישה למהלך ותצא עם אסטרטגיה ותשובה משלה למהלך היצירתי והשיווקי של טרה, שבהחלט מאיים על המונופול של תנובה בתחום.
תנובה מובילה את השוק מאז 1942 (!,) מעל 70 שנה עם "עמק". יהיה מעניין.
 
בתנובה אמרו ... סס עמק :)

וברצינות, תנובה הגיבה בפרסומת משמימה בעלת מסר שחוק ולא משכנע.
 
אכן, אני חושב שטרם נאמרה המילה האחרונה

בהתגוששות בין טרה ותנובה , בעניין הגבינה הצהובה. תנובה כמונופול השולט בנתח שוק של מעל 80% אם לא יותר, לא תוותר בקלות על המונופול שלה.
ימים יגידו כמה חורים ניראה עוד במלחמת הגבינות הצהובות, מה שבטוח שכמו בכל קמפיין שמעורר שוק שהיה בסטגנציה , צריכת הגבינות והמודעות למוצר תיגבר.
 
למעלה