טריוויה 747-200 שימו לב לנתוני הדלק

  • פותח הנושא tcu6
  • פורסם בתאריך

tcu6

New member
טריוויה 747-200 שימו לב לנתוני הדלק

Number of engines 4 Engine manufacturer General Electric Type of engines CF6-50E2 Maximum thrust per engine 52500 lbs Length 232 ft Wingspan 196 ft Height 64 ft Wing surface area 5500 sq ft Number of main wheels 16 Number of nose wheels 2 Fuel capacity 50526 usg Fuel usage during taxi 18 usg per minute Fuel usage during take-off 3.2 usg sec Average speed at the end of the runway during take-off 195 mph Average speed during flight 568 mph Average fuel usage during flight 3632 usg per hour Average landing speed 193 mph Cockpit crew 3 Cabin crew 14 כמה ליטר יש בגלון אמריקאי?
 

tcu6

New member
767-300 ואירבס A320

בואינג 767 צריכת דלק בהסעה 7 ג"א/דקה כ28 ליטר/דקה. בהמראה 1.6 ג"א/שניה בערך 95 ג"א/דקה כ 360 ליטר/דקה. שיוט 1651 ג"א/שעה 27 ג"א/דקה כ 100 ליטר/דקה. A320 צריכת דלק בהסעה 3.5 ג"א/דקה כ13 ליטר/דקה. בהמראה 0.5 ג"א/שניה בערך 30 ג"א/דקה כ 114 ליטר/דקה. שיוט 825 ג"א/שעה 14 ג"א/דקה כ 52 ליטר/דקה. מהאתר של חברת Martinair
 

גינגלה

New member
לא הגיוני

לפי נתונים אלו טווח הטיסה של האיירבס היה צריך להיות כפול????? וזה לא נכון .
 

singera

New member
אל תשכח ש747200 ו767 יש מנועים

שצורכים הרבה יותר דלק ומיכל הדלק של הA320 קטן משמעותית. לדוג 737 מוגדר לטוס טיסות בינוניות ואילו BBJ יכול לטוס טראנס אטלנטי כיצד? בגלל שאין לו תאי מטען למטה יש לו מיכל דלק גדול יותר. ל320 מיכל של 24000 ליטר ל747400 יש מיכל של 216000 ליטר ול767400 יש מיכל של 90000 ליטר.
 
למעלה