טריינר בסיסי לרכיבה בבית

meishar84

New member
טריינר בסיסי לרכיבה בבית

עקב מיליון ואחת סיבות אני מתכוון להתחיל לרכב בבית על טריינר בסיסי שיוזמן מחו"ל.
מתלבט בין כמה סוגי טריינרים של Tacx (החברה הכי מומלצת) :

Blue Twist T2675 - עלות 100$
https://www.tacx.com/products/trainers/blue-twist

Blue Matic T2650 - עלות 133$
https://www.tacx.com/en/products/trainers/blue-matic

Blue Motion T2600 - עלות 173$
[URL]https://www.tacx.com/en/products/trainers/blue-motion[/URL]

Booster T2500 - עלות 198$
https://www.tacx.com/en/products/trainers/booster

בתור מישהו שממש אין לו מושג בטריינרים תוכלו לומר לי מה ההבדלים בין הטריינרים ?
איזה מהם יהיה מומלץ לאימוני נפח בעיקר,אבל גם אינטרבלים וקאדנס ?
האם מישהו התנסה באחד מהם ?

בגלל שזה טריינר מגנטי שעובד על התנגדות לגלגל קראתי שצריך ומאוד מומלץ שיהיה צמיג ספציפי לטריינר בשביל למנוע שחיקה - יש לי 2 צמיגים שממש לא אכפת לי להרוס אותם עם הטריינר - מקסיס דטונטור. במקום הקונטי 4 עונות שמותקן כרגע.

הערות והארות נוספות יתקבלו בברכה.

המון תודה
 

meishar84

New member
תושבת לתמיכה לגלגל הקדמי, קיימת חשיבות או הוצאה מיותרת ?



 

rolling9stony

New member
יש חשיבות - ללא המעמד הגלגל הקדמי נמצא נמוך יותר מהאחורי

והאופניים נמצאים כל הזמן בשיפוע שלילי. פחות נוח.
אם אתה כבר קונה טריינר - העלות של המעמד הזה זניחה. יש לי אחד בדיוק כמו בתמונה שצירפת, עלה משהו כמו 20 יורו וממש שווה את זה.

כדאי לקנות גם צמיג ייעודי לטריינר. מחזיק המון זמן.
צמיג רגיל נגמר מהר מאוד בשיפשוף עם הגליל המתכתי של הטריינר.
במידה ואתה משתמש על טריינר בצמיג רגיל - אסור לרכב עם אותו הצמיג בחוץ, לאחר מכן.
 

ariasdo

New member
ברמות מחירים כאלו אני לא חושב שיש הבדל משמעותי בין הטריירים

אם אתה יודע יידיש המילה המקוצרת זה (די זעלבעזח ) המשמעות כמעט אותו דבר ברמות מחרים כאלו לטריינר בסיסי .
אני אישית לא מרגיש הבדל רק הבדל ברעש ורכבתי על טרינריים שונים מהבסיס עד הטופ עם מציאות מדומה ויכולת לדמות שיפועים של 18% .

מבלי לבדוק את המפרטים לעומק של הדגמים תקנה בלי חיבור לחשמל שזה ( אלקטרו מגנט ) זה מגבלה במיוחד בחורף הישראלי תלוי באיזו מקום אתה גר .

בדרך כלל ההבדלים הם שהיקר יותר יכול להחזיק עומס של וואטים גובהם יותר נקודתיים וואטים לזמן מוקצב.
תבדוק אם אתה מגיע לעוצמות האלו .

לגבי התושבת זה לא רק תמיכה בגלל שהגלגל האחור מורם זה הגבהה לאזן את האופנים למצב רכיבה טבעי והתאמה לפוזיציה נוחה .

אתה יכול להשתמש להגבהה הזו גם בנעל ישנה ולהכניס את הגלגל לתוך הנעל

לגבי צמיגים יעודים לטריינר זה טוב אבל מסורבל עם אתה עם זוג אופנים אחד תצטרך כל הזמן להחליף גלגל .

אריה סדובניק
 

cipo 1

New member
ממליץ לך בחום לבדוק את האפשרות לרכוש רולר

אימון הרבה יותר איכותי מכל הבחינות מאשר בטריינר .
וכן אפשר גם לקנות בקשת המחירים שנתת .
אההה.. ועוד משהו חשוב לא דורש אופרציה מיוחדת של צמיג יעודי
וגם שקט הרבה יותר .
בהצלחה בכל מה שתבחר!!
עודד צור
 

mtnels88

New member
וואי זה פשוט אדיר!!

איזו מקוריות! בכללי אני מאוד אוהב את החבר'ה של GCN
 

גורוinvest

New member
עדיף טרינר שיש לו כבל שניתן לכוון התנגדות בזמן רכיבה

זה מאפשר גיוון רב יותר בזמן העינויים/אימונים ניתן לדמות עליות למספר דקות בכל
עינוי/אימון ולהעביר את הזמן יותר טוב
&nbsp
לא יודע אם טריינר יותר טוב מרולר לא רכבתי על רולר
אבל נראה לי שמכונים לא משתמשים ברולר כי מרולר אפשר די בקלות ליפול לעומת טריינר
והמכונים לא מעוניינים שכל יום יפצעו אצלם אנשים שיוכלו לתבוע אותם
ולא משיקול של מה יותר טוב לאימון
&nbsp
 

mtnels88

New member
אמת

גם מאפשר אימון על טכניקת רכיבה ומדמה יותר רכיבה מציאותית מאשר טריינר.
אבל עדיין זה שוחק מאוד, אמנם פחות מטריינר, את הצמיג האחורי אז דווקא כדאי צמיג/ גלגל ספייר.
אבל הדבר הכי הכי טוב כמו שאמר עודד זה שזה לא מצריך אופרציה מיוחדת פשוט מניחים ורוכבים.
 

meishar84

New member
תודה על התשובות, אבל אני מעדיף ללכת על טריינר

רכיבה על רולר מרתיעה אותי.
&nbsp
מה לגבי הטריינרים שהעלתי בפוסט המקורי ?
איזה מהם יהיה הכי משתלם וכדאי למישהו שזה הטריינר הראשון שלו? מה ההבדלים ביניהם? והאם הם מהותיים
בתור התחלה אני חותר ל3 חקירות אינקוויזיציה (רכיבות טריינר) בשבוע בין שעה לשעה וחצי בנוסף לרכיבות בחוץ.
&nbsp
תודה
 

cipo 1

New member
שמע לכתוב משפט "רכיבה על רולר מרתיעה אותי" נשמע לי

קצת פשטני מבלי לשאול את אלו שכבר התנסו עם רולר איזה מחסום של "פחד"
צריך או לא צריך לעבור.
זה ממש לא אכפת לי איזה מכשיר תקנה בסופו של יום זה אמור לשרת אתך בלבד
גם טריינר וגם רולר זה משעמם רצח והיה לי גם נסיון עם טריינר .
אבל אם כבר עדיף להשתעמם אז על רולר שהעלות/תועלת בו רבה מזו של טריינר . לסיכום מציע לך לשקול שוב איזה מכשיר לקנות .אם אתה זקוק ליעוץ מעשי כיצד להתחיל לרכב על רולר פנה אלי במסר אישי ונדבר .
שוב בהצלחה !!
עודד צור
 

ariasdo

New member
אין מכון בעולם שעמוד השדרה זה רולר – הכל מבוסס על טריירים...

היחס הכמותי בהערכה על כל 10 טריירים רולר 1 ..............................

בכללי רולר זה מכשיר אימון נלווה שתורם לשיפור הקורדי נציה שיפור הפידול המעגלי והשלמת כושר באימון .

אתה יכול לראות גם בכל התחרויות בעולם בטורים השונים גם חימום לפני עושים על טריינר וגם שחרור אחרי עושים על טריינר כל הקבוצות .
במקרה הזה לקבוצות יש גם שקולי פרסום ושיווק של ספונסרים .

גם המאסטרו אלעד פלטין חובב רולר כתב לשבחו של הרולר מאמרים וסרטוני אימון , בפועל במציאות מחזיק במכון בעיקר טריינרים .

למרות שאני לא אובייקטיבי בגלל שאני לא יודע לרכב על רולר נופל וקם - כתבתי טעונים שהם עובדות כלליות .

לדעתי מכשיר שיחסית זול פחות מסורבל כולל היתרונות הנוספים לא מצליח להיות דומיננטי בתחום כמכשיר אימון לרוכבים זה לא רק בעיית שיווק .
זה פשוט הוא בכללי פחות טוב ופחות יעיל מטריינר לחתך רוב הרוכבים בעולם .

גם בפורום הזה אוהבים יותר טריינר ואני היום ממש ההיית מופתע להתעניינות הרבה לתגובה שכתבתי לגבי טריירים במצב שהפורום זומבי חי מת כפי שדוקטור אלון 22 כתב שבוע שעבר .

אני יודע שאתה מומחה לרכיבה ברולר ראיתי בתמונה ולי מספיק תמונה אחת מאשר אלף מילים .

ראיתי גם בעניים הדגמה של אייבי גילת אתה מכיר אותו הוא גם מתקרב לגיל 60 .
ב 2013 במכון בכרכור שליטה מושלמת על הרולר ממש מקצועית ( בישיבה עמידה , בלי ידיים שווי משקל וכו' )

אריה סדובניק
 

cipo 1

New member
כתבת אריה :"בכללי רולר זה מכשיר אימון נלווה שתורם לשיפור ..

בכללי רולר זה מכשיר אימון נלווה שתורם לשיפור הקורדינציה שיפור הפידול המעגלי והשלמת כושר באימון " . סוף ציטוט .
אז תסביר לי בבקשה מה התפקיד של טריינר אתה בעצמך מונה חלק מהיתרונות שיש לרולר על טריינר .
ואגב המקצוענים משתמשים בטריינר לפני ואחרי מירוץ לחימום /שיחרור .
ממש לא לסוג האימון שאתה מנסה לדמות (עליה של 18% ) במכון כושר.
ואגב במקום ליפול מהרולר בוא אלי הביתה אתה יודע היכן אני גר ואלמד אתך לרכב על רולר .
עודד צור
 

ariasdo

New member
האופציות לאימון מגוון שיש בטריינר הרבה יותר משמעותי ההסבר :

רק לפני ההסבר - אני לא כותב כיחצן אין לי אינטרסים ומניות בחברות כמו טקסס או עלית וכו' .
אני גם לא מקבל אחוזים או תמלוגים או טובות הנאה מאף מכון .

זה רק מניסיון אישי בבית וניסיון של שנה דחוסה במכון כ 3 פעמים בשבוע בזבזתי בזמנו הרבה כסף .

היה מכון בצ' כרכור במתחם אלונית עיקר המתאמנים במכון היו טראטלטים צעירים רוכבים קבועים ומזדמנים לתקופה ספציפית וכו' .

אבל מה שראיתי שיש תכניות מגוונות לפי מטרה רוכבים שהתאמנו ספציפית לנג"ש , לישראמן ,לרכיבות תחרות , לרכיבות טיולי באלפים וכ' .

הטריינרים במכון היו עם מציאות מדומה מסלולים מובנים ומסלולים לפי בקשה לפי גוגל מפות וכולל מסלולי אימון מגוונים , כוח , סיבולת כושר וכ' לכל מטרה .

בזמנו אני אישית התאמנתי ורכבתי כמו חמור בניגוד לתכנית הבסיסית של המאמן - בסוף תפרו עבורי תכנית מתאימה .
בעיקר עניין אותי להגדיל את כמות הוואטים בשעה התחלתי ב220 ממוצע לשעה והגעתי ל כ 280 ממוצע לשעה .

בנוסף עניין אותי להגדיל את טווח הלחץ שהרגלים עומדות בשיפועים גדולים זה נועד לשימוש אישי בקירות בכפרים .

הדבר הנוסף שלמדתי לדמות ולהשוות את האימון במכון בטריינר המשוכלל לטריינר שלי בבית .
אני למדתי להרגיש מבלי לראות את הנתונים מה העומס שיש או מה השיפוע ( 90% הייתי צודק ) .

היה תקופה שהתאמנתי כדי לבצע ללא הפסקות את העליות הארוכות ברמת הגולן מכל הכוונים למדתי להשוות את הרכיבה במציאות לעומס בטריינר .

למדתי גם להשוות עומס עליות בפלטה עבור האתגר שלי .

היום אני בחודשים האחרונים מתאמן במסלולי מישור גבהות ואני מצליח לדמות את העומס מהכביש לטריינר .
התחלתי ב 28 קמ"ש ממוצע ( למרתון 42 ק"מ ) ולאחר כמה חודשים אני כבר מעל 31 ק"מש למרתון .

אז גם לרוכב מוגבל כמוני - בכושר גופני , בסל"ד , ובגיל - הטריינר עוזר להשתפר אם יודעים לעשות בו שימוש חכם ומותאם לצרכים .

אריה סדובניק
 

mtnels88

New member
רבותיי תענו לו על השאלה

סטיתם לגמרי מרצונו של פותח השירשור. הוא לא רוצה רולר אז בחייאת מי שיודע מידע על הטריינרים שיכול לעזור לו שייתן.
אחרי זה אפשר לפתוח דיון בשבח/ גנות הרולרים בהשוואה לטריינרים ו/או מצב החסה בשטחים..
 

meishar84

New member
לא ענו למעט אריה


השאלה היא איזה יתאים בתור טריינר בסיסי לרכיבות נפח בעיקר.
אגב, מישהו התנסה הטריינרים של Elite ?
Elite SuperCrono Power Mag ElastoGel וMag Force ואיך הם בהשוואה לTacx
תודה שוב.
 
למעלה