טרמינל 3- המשך בניה

NNN747

New member
טרמינל 3- המשך בניה

מתי אמורה להמשך הבנייה של טרמינל 3? {בניית 2 זרועות נוספות}
 

kennedy

New member
אכן נערכים דיונים על הרחבת הטרמינל

עיקר הדיון נסוב סביב,אפשרות כניסתו כבר בשנה הבאה של האיירבאס 380 לשדה.כידוע לכולם הטרמינל נבנה בצורה מודולרית כך שיש אפשרות להוסיף עוד שני קונקורסים (A ,E )ללא כל בעיה תכנונית מסובכת.קיימת אפשרות שקונקורס E יבנה יעודית לאיירבאס 380 ,אך החלטה טרם התקבלה.
 

ezman2

New member
אם אני מבין נכון

לפי הרצאה שעברתי במרכז תיאום עיקר הבעיה של ה- 380 בנתב"ג- היא ברוחב השוליים של מסלולי ההסעה השוליים צרים מידי ויש בעיה בעיקר בפניות - זרוע A ן E אמורות להיבנות במצב של גדילת כמות הנוסעים ( בעוד הרבה זמן אולי) ואין בעיה בשורה התחתונה להחנות את 380 ב WH או ב - EW. אגב תקנואותי אם אני טועה אבל ביציאה לזרוע E- יש קיום מישחקיה לילדים בכלל לא? אגב למה רש"ת תשקיע בבניית זרוע נוספת בכמה מיליונים כאשר הסיכוי שה-380 ינחת הוא אפסי- וזה במבט על כמות מטוסי ה 747 של חברות זרות שנוחתות בב"ג ...
 

kennedy

New member
או קיי,נכנס לעובי הקורה...

בנוסף לבעייתיות של רוחב המסלולים(הסעה,פינוי,המראה ונחיתה) יש לאיירבאס 380 בעיה גם בשרוולים הקיימים וגם בעמדות בעמדות "הלא שרוול" (E AND W).בעיות אלו יפתרו עם הרחבת הטרמינל בנוסף למסלולים,דבר שדנים בו היום ובחודשים האחרונים.הסיכוי שאיירבאס 380 יפקוד את בן גוריון,גדול מ 70 אחוז,הודות להכנסתו כבר בשנה הבאה לכמה חברות אירופאיות כמטוס מוביל במקום ה 747,כמדיניות כלכלית,לדחוף את בואינג החוצה. חברת לופטהאנזה הודיע כבר,שבמהלך 2006 יגיע אליה המטוס הראשון,ורק השמיים הם הגבול...
 
אם רוצים לעשות משהו ממש חיוני

בטרמינל 3 זה לשנות את דרך הכניסה התמוהה המחזירה אותנו חצי המרחק לתל-אביב. כל המגיע דרך כביש מספר 1 ברור לו שבאזור כפר חב"ד אפשר היה לעשות מחלף יציאה לטרמינל אשר היה חוסך כ - 15 דקות נסיעה מת"א לטרמינל. הסיבה שלא עשו זאת היא אדמות של אנשי כפר חב"ד שבקבלת פיצויים בעלות עשירית מהכביש שסללו היו מסירים את התנגדותם. חלם אמיתי...
 

kennedy

New member
מר שרשיר אינך מצוי בפרטים....

הסיבה שלא נבנה מחלף "כפר חב"ד",היא אוזנו הקשבת לקהל בוחריו, של שר התחבורה דאז מר יצחק לוי. בניית המחלף במקום האולטמטיבי, הייתה מחסלת את "בית רבקה" מוסד חינוכי תורני התקוע בתחום נתב"ג 2000 ,כמו עצם בגרון.גם הנסיון לבנות לפחות יציאה, ללא מחלף, מטרמינל 3 ימינה לתל אביב לא נענתה ע"י השר המכהן. התוכנית המטומטמת הזאת אומנם הפיכה,אך לא נראה באופק הקרוב,שמישהו יעז לדפוק לדתיים את מנוחת השבת.
 
למעלה