או קיי,נכנס לעובי הקורה...
בנוסף לבעייתיות של רוחב המסלולים(הסעה,פינוי,המראה ונחיתה) יש לאיירבאס 380 בעיה גם בשרוולים הקיימים וגם בעמדות בעמדות "הלא שרוול" (E AND W).בעיות אלו יפתרו עם הרחבת הטרמינל בנוסף למסלולים,דבר שדנים בו היום ובחודשים האחרונים.הסיכוי שאיירבאס 380 יפקוד את בן גוריון,גדול מ 70 אחוז,הודות להכנסתו כבר בשנה הבאה לכמה חברות אירופאיות כמטוס מוביל במקום ה 747,כמדיניות כלכלית,לדחוף את בואינג החוצה. חברת לופטהאנזה הודיע כבר,שבמהלך 2006 יגיע אליה המטוס הראשון,ורק השמיים הם הגבול...