יאיר לפיד וטעות תפיסתו,ביאור של אנוכי ירון.
בס"ד אני ירון יבאר למענכם [בית בודד משירו]ועד כמה אדון יאיר לפיד שוגה בתפיסתו. הינו כתב,"החיים נמשכים אחרת",ויש בעיתיות מסויימת,הרי הינו מעיד החיים נמשכים ,כלומר עדיין אצלו לא השתנה כלום,אלא בפנימיותו הינו חש רצון שונה,בתחילה היה נקודת אבדונו מחצוניותו,אך כעת הרצון לכאורה לא תופס הגשמיות,ולכן חושב שהשתנה,בעוד רק אצלו יש תהליך השתנות,ומלמעלה מביאים לו כח לא מוכר לו הנקרא רוחניות על מנת לקדם אותו להבין שאין תשועה בבני אדם,לא לנו להיות שמחים או עצובים ביחס ישיר למצבי האנשים סביבנו,אלא רק ביחס הבורא הנותן לנו כל היגיעה בכדי שנבין הכל בפנימיותנו ועד שלא נבין שהתרופה לא בהצמדות לדברים{תודעות גשמיות}אלא יש להבין הפנימיות ודרכי הבורא והנהגותיו רק בכך יהיה קץ לסבל,שהינו חוסר מודעות,אותיות ד"ע מות,כלומר יש לנו להבין את דרכי המות{וזאת עושים על ידי לימוד תורת הקבלה},ובכך חשים החיים המקבילים לנו,שניתן לחוש אותם רק בפיתוח החושים ברוחניות. והינו ממשיך ואומר:"קמים בבוקר,הכל דומה לכאורה" וכאן עוד התבוננות שגויה,אדון יאיר אומר "קמים בבוקר הכל דומה לכאורה",ולא צריך להבין את הקימה בבוקר כדבר מובן מאליו,ובכל בוקר הרי האדם קם,וישנם אנשים שלא קמים,ולהם הבוקר לא דומה,בוקר לפני קמו וכעת נפטרים,הייתי מגדיר זאת כשינוי גדול. ולסיום אתן עוד ביאור על קטע קטן והתמונה הכללית מובנית לעניות דעתי, אדון יאיר כתב "איש לא מבין כמה באמת נורא ,החיים נמשכים אחרת", ביאור:שוב טעות,הינו טוען "איש לא מבין",אך מי שעבר שכול יכול להבין את סולם הערכים{המכאובים}שיאיר מדבר אליו,כלומר כבר יש אנשים שמבינים,וצריך להגיד,"איש לא מבין",כלומר "אשה" מבינה,ובאמת נשים יותר מתחברות לשכול והגברים מנתקים עצמם,אך הניתוק וחוסר הדיבור לא מעיד שאיש לא מבין, אלא עד רבה האיש שלא מדבר הינו מהרהר במחשבה ויותר חוקר לעומקות הסיבה,אז כולם מבינים,רק בדרך ביטוי שונה,"כמה באמת נורא",הרי יאיר מבקש למדוד "כאב" דבר שלא ניתן,שהכאב הינו אין סופי,שוב טעות,"החיים נמשכים אחרת",בודאי כפי שפרצופיהם שונים דעותיהם שונים,אחרת. בברכה.
בס"ד אני ירון יבאר למענכם [בית בודד משירו]ועד כמה אדון יאיר לפיד שוגה בתפיסתו. הינו כתב,"החיים נמשכים אחרת",ויש בעיתיות מסויימת,הרי הינו מעיד החיים נמשכים ,כלומר עדיין אצלו לא השתנה כלום,אלא בפנימיותו הינו חש רצון שונה,בתחילה היה נקודת אבדונו מחצוניותו,אך כעת הרצון לכאורה לא תופס הגשמיות,ולכן חושב שהשתנה,בעוד רק אצלו יש תהליך השתנות,ומלמעלה מביאים לו כח לא מוכר לו הנקרא רוחניות על מנת לקדם אותו להבין שאין תשועה בבני אדם,לא לנו להיות שמחים או עצובים ביחס ישיר למצבי האנשים סביבנו,אלא רק ביחס הבורא הנותן לנו כל היגיעה בכדי שנבין הכל בפנימיותנו ועד שלא נבין שהתרופה לא בהצמדות לדברים{תודעות גשמיות}אלא יש להבין הפנימיות ודרכי הבורא והנהגותיו רק בכך יהיה קץ לסבל,שהינו חוסר מודעות,אותיות ד"ע מות,כלומר יש לנו להבין את דרכי המות{וזאת עושים על ידי לימוד תורת הקבלה},ובכך חשים החיים המקבילים לנו,שניתן לחוש אותם רק בפיתוח החושים ברוחניות. והינו ממשיך ואומר:"קמים בבוקר,הכל דומה לכאורה" וכאן עוד התבוננות שגויה,אדון יאיר אומר "קמים בבוקר הכל דומה לכאורה",ולא צריך להבין את הקימה בבוקר כדבר מובן מאליו,ובכל בוקר הרי האדם קם,וישנם אנשים שלא קמים,ולהם הבוקר לא דומה,בוקר לפני קמו וכעת נפטרים,הייתי מגדיר זאת כשינוי גדול. ולסיום אתן עוד ביאור על קטע קטן והתמונה הכללית מובנית לעניות דעתי, אדון יאיר כתב "איש לא מבין כמה באמת נורא ,החיים נמשכים אחרת", ביאור:שוב טעות,הינו טוען "איש לא מבין",אך מי שעבר שכול יכול להבין את סולם הערכים{המכאובים}שיאיר מדבר אליו,כלומר כבר יש אנשים שמבינים,וצריך להגיד,"איש לא מבין",כלומר "אשה" מבינה,ובאמת נשים יותר מתחברות לשכול והגברים מנתקים עצמם,אך הניתוק וחוסר הדיבור לא מעיד שאיש לא מבין, אלא עד רבה האיש שלא מדבר הינו מהרהר במחשבה ויותר חוקר לעומקות הסיבה,אז כולם מבינים,רק בדרך ביטוי שונה,"כמה באמת נורא",הרי יאיר מבקש למדוד "כאב" דבר שלא ניתן,שהכאב הינו אין סופי,שוב טעות,"החיים נמשכים אחרת",בודאי כפי שפרצופיהם שונים דעותיהם שונים,אחרת. בברכה.